• چهارشنبه / ۴ تیر ۱۳۹۹ / ۱۰:۰۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99040403031
  • خبرنگار : 30054

هشدار: لطفا قبل از خرید سرور اختصاصی، حتما متن زیر را بخوانید!

هشدار: لطفا قبل از خرید سرور اختصاصی، حتما متن زیر را بخوانید!

تمام افرادی که در بستر اینترنت فعالیت می‌کنند نیازمند زیرساختی امن، باکیفیت، مقرون‌به‌صرفه و کارآمد هستند تا بتوانند کسب و کار خود را به بهترین شکل و با بالاترین سود اداره کنند.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام وان سرور، متأسفانه برخی از فروشندگان سودجو بدون توجه به نیازهای مشتری فقط به دنبال فروش سرورهای خود بوده که این موضوع باعث عدم هماهنگی میان نیاز مشتری و سرور خریداری شده می‌شود.

به‌عنوان مثال سرور مناسب برای کسی که سرور اختصاصی دانلود نیاز دارد با کسی که سرور اختصاصی گیم نیاز دارد کاملا متفاوت بوده و در صورت انتخاب اشتباه علاوه بر کاهش راندمان باعث ضررهای جبران ناپذیری خواهد شد.

پس می‌توان گفت که انتخاب سرور اختصاصی متناسب با نیاز شما، یک سرمایه‌گذاری بلندمدت بوده و بسیاری از مشکلات و موانع پیش روی شمارا حذف خواهد کرد و به افزایش سود شما کمک زیادی می‌کند.

سرور اختصاصی OVH فرانسه یا آچار فرانسه

شما با خرید سرور اختصاصی OVH، از سرورهایی باکیفیت و از نسل جدید بهره‌مند خواهید شد. اکثر سرورهای اختصاصی این دیتاسنتر در مدت‌زمان ۱۲۰ ثانیه تحویل داده می‌شوند. سرورهای اختصاصی این دیتاسنتر دارای پلن های متنوعی است و با توجه به ارائه سرور اختصاصی ارزان و قدرتمند، برای انواع نیازها (ازجمله سرور دانلود، سرور گیم، سرور هاستینگ و ...) مناسب می‌باشند.

شما با انتخاب سرورهای اختصاصی این دیتاسنتر محلی امن برای اطلاعات خود برگزیده‌اید و این دیتاسنتر ضمانت‌ها و امکانات فوق‌العاده‌ای به شما ارائه خواهد کرد که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

چرا حرفه‌ای‌ها سرورهای اختصاصی OVH را انتخاب می‌کنند؟

دیتاسنتر OVH جز بزرگ‌ترین و بهترین دیتاسنتر های دنیا می‌باشد. سرور اختصاصی OVH به دلیل آپتایم بالا، کیفیت بالای سخت‌افزار و پینگ پایین به ایران، خرید سرور اختصاصی فرانسه محبوبیت بالایی نزد ایرانیان دارد.

از مزایای این دیتاسنتر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سرور اختصاصی OVH دارای چندین دیتاسنتر در نقاط مختلف آمریکا، اروپا و آسیا بوده و امکان خرید سرور از کشورهای مختلف را به شما می‌دهد.

با توجه به تنوع پلن ها، قابلیت استفاده برای هاستینگ، سرور گیم، سرور دانلود، مجازی سازی و … وجود دارد.

افزایش کارایی و کیفیت خدمات شما با توجه به آپتایم ۹۹.۹% و سخت‌افزار قدرتمند و بروز.

استفاده راحت و روان از سرور به دلیل نزدیکی به ایران و پینگ تایم پایین.

سرعت دانلود و آپلود فوق العاده بالا با گارانتی پورت و پهنای باند نامحدود.

صرفه‌جویی در هزینه‌ها با آی پی‌های یک بار پرداخت (هزینه آی پی‌های این دیتاسنتر یک بار پرداخت تا لغو سرویس می‌باشد).

ارائه ipv۶ به‌صورت رایگان.

جلوگیری از حملات به سرور شما با آنتی دیداس سخت‌افزاری.

تنوع پلن‌ها و قابلیت ایجاد تغییرات در هر پلن.

۵۰۰ گیگ فضای بک آپ برای پشتیبان گیری از سرورها.

تیم قدرتمند وان سرور با سال‌ها سابقه همکاری با دیتاسنترهای مختلف دنیا و شناسایی بهترین آن‌ها، این امکان را برای شما فراهم آورده تا بر اساس نیاز خود بهترین و مناسب‌ترین سرور اختصاصی را تهیه کنید.

شما می‌توانید علاوه بر مشاهده توضیحات تکمیلی در پیج خرید سرور اختصاصی ارزان وان سرور با شماره ۰۲۶ ۹۱۰ ۱۰ ۹۱۴ تماس گرفته و از مشاوره رایگان و تخصصی ما بهره ببرید.

رسالت ما کمک به رشد و پیشرفت کسب و کار شماست

انتهای رپرتاژ آگهی