• سه‌شنبه / ۳ تیر ۱۳۹۹ / ۱۵:۴۲
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 99040302632
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

آغاز طرح سه‌شنبه‌های تکریم در چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری از آغاز طرح سه‌شنبه‌های تکریم از امروز و به‌صورت دائمی در استان خبر داد و گفت: این طرح به‌منظور احیای کارکرد فرهنگی، اجتماعی مساجد در محلات و همچنین در راستای تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی، اجتماعی و دینی محلات برگزار می‌شود.

محمدرضا مظاهری سوم تیرماه در جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه اقدامات این دهه باید در راستای تبیین سیره رضوی و فاطمی صورت بگیرد، اظهار کرد: جشنواره مردمی کرامت با دو رویکرد "فدای دخترم" به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و آذین‌بندی معابر و محلات در قالب همین جشنواره کلید خورده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری به تشریح برنامه‌های استانی این دهه پرداخت و تصریح کرد: حضور خدام رضوی تحت سایه جشنواره "زیر سایه خورشید"، طرح سفیران کریمه در راستای سه‌شنبه‌های تکریم، تولید محتوا در فضای مجازی به صورت استانی و کشوری، اجرای سرودهای میدانی و خیابانی، نورافشانی، پخش صلوات خاصه امام رضا (ع) در شب و روز ولادت ایشان از برنامه‌های استانی این دهه است.

وی از آغاز طرح سه‌شنبه‌های تکریم از امروز و به‌صورت دائمی در استان خبر داد و گفت: در راستای تجلیل از نخبگان، هنرمندان، ایثارگران، دختران موفق و مدافعان سلامت اقداماتی در دستور کار است و مسابقات و جشنواره‌های مختلفی در حوزه‌های فرهنگی هنری، امام رضا(ع)، حدیث کرامت، سخنرانی‌های تبیینی در راستای سبک زندگی رضوی در ادارات، مساجد و امامزادگان، محافل شب شعر رضوی و فاطمی با حضور شاعران آیینی استان از دیگر برنامه‌های استانی این دهه است.

در ادامه مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از آغاز به‌کار برنامه‌های دهه کرامت از امروز خبر داد و اظهار کرد: گل‌افشانی بقاع متبرکه در این دهه همزمان با 5 ذی‌القعده با حضور نماینده ولی فقیه و برگزاری همایش دختران از برنامه‌های سازمان اوقاف است.

حجت‌الاسلام حسن امیری با اشاره به اینکه ‭‭‭‭‭101‬‬‬‬‬ امامزاده در استان وجود دارد، افزود: 20 بقعه مجهز به سیستم ضدعفونی‌کننده شده است و در سال گذشته برنامه تجلیل از خادمان در ایام دهه کرامت صورت گرفت و برنامه تجلیل از خادمان بقاع در این دهه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha