• چهارشنبه / ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۲۴
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 1403071109381
  • خبرنگار : 50975

کشف بیش از ۳۷ کیلوگرم تریاک در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری

کشف بیش از ۳۷ کیلوگرم تریاک در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری

ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در یک عملیات مشترک موفق به کشف، ۳۷ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در محورهای مواصلاتی استان شد. 

سردار حسین امجدیان امروز، ۱۱ مهرماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در یک عملیات مشترک موفق به کشف، ۳۷ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در محورهای مواصلاتی استان شد. 

 فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی تعاملات سازنده اطلاعاتی با اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان و دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت سوداگران مرگ در امر تهیه و توزیع موادمخدر که قصد انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی به استان های شمالی کشور را دارند ، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان  قرار گرفت.

 وی افزود: افرادی با هویت مشخص ضمن تهیه مقادیری مواد مخدر قصد داشتند آن را از طریق خودروی سواری از محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری انتقال دهند که این موضوع در دستورکار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان بروجن قرار گرفت و با حضور اکیپ عملیاتی در محور ارتباطی لردگان - بروجن، ضمن هماهنگی قضایی و پس از انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی خودروی مذکور مورد شناسایی قرار گرفته و پس از تعقیب و مراقبت، متوقف شد.

امجدیان بیان کرد: در بازرسی از این خودروها، ۳۷ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود کشف و ۲ قاچاقچی دستگیر شدند.

دستگیری ۳۶ نفر از خرده فروشان و معتادان مواد مخدر در شهرستان شهرکرد

وی ادامه داد: در اجرای طرح آرامش و پاکسازی نقاط آلوده عوامل انتظامی  شهرستان شهرکرد در چندین عملیات موفق به دستگیری ۳۶ نفر از خرده فروشان و معتادان مواد مخدر شدند.
 
امجدیان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس از هیچ تلاشی در جهت بالا بردن احساس آرامش و ایجاد امنیت در جامعه فروگذار نخواهد کرد و تلاش در جهت مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر ادامه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha