• دوشنبه / ۲ تیر ۱۳۹۹ / ۱۵:۳۷
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 99040201655
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی:

پروژه تجاری خدماتی مشهدلر در سراب اجرایی می‌شود

پروژه تجاری خدماتی مشهدلر در سراب اجرایی می‌شود

ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق قول مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، پروژه تجاری خدماتی مشهدلر سراب و در مساحت ۱۶ هزار مترمربع اجرا شده و طی سه سال به بهره‌برداری می‌رسد.

یوسف داودی در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام شده در حوزه موقوفات و بقاع متبرکه، اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه و به ویژه مدیرکل این مجموعه در راستای ساماندهی اماکن متبرکه در سطح استان و پیگیری امورات به صورت مستمر بسیار عملکرد درخشانی داشته و از این زحمات قدردانی می‌کنیم.

وی ادامه داد: همچنین در دوره مدیریت فعلی شاهد اجرای پروژه‌های جدید عمرانی در اماکن متبرکه، اجرای پروژه‌های جدید تجاری خدماتی در سراسر استان و اتمام پروژه‌های نیمه تمام قبلی هستیم که این امورات نیز جای قدردانی دارد.

رئیس مجمع نمایندگان استان اضافه کرد: بر اساس دعوت مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان نیز مقرر شد یکی از جلسات آینده مجمع نمایندگان استان در خصوص بررسی مشکلات و مسائل در راستای تسریع در پروژه‌های اوقاف در آینده‌ای نزدیک و احتمالا در هفته وقف تشکیل شود.

به گزارش ایسنا، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در این دیدار اظهار کرد: این دیدار در راستای ارتقای تعامل و همکاری‌ها گام بسیار موثری است و امیدواریم نتایج خوبی در حوزه صیانت از موقوفات داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید شهاب‌الدین حسینی با اشاره به اهمیت صیانت و حفظ حریم موقوفات، اضافه کرد: باید در راستای احیای این سنت حسنه در جامعه تلاش کنیم، چراکه از طریق سنت حسنه وقف می‌توان مسائل و مشکلات بسیاری را در مرتفع کرد. 

در این دیدار مقرر شد که یکی از جلسات مجمع نمایندگان در راستای همکاری در حوزه‌های فرهنگی، حقوقی و احیای موقوفات در محل اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha