• دوشنبه / ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۱:۵۶
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 99032616604
  • خبرنگار : 71647

۲ پیام تسلیت برای محمدعلی کشاورز

۲ پیام تسلیت برای محمدعلی کشاورز

حمیدرضا شاه آبادی (معاون صدا) و همچنین مرکز سیما فیلم در پیام‌هایی جداگانه درگذشت محمدعلی کشاورز (بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون) را تسلیت گفتند.

به گزارش ایسنا، متن پیام معاون صدا به شرح زیر است:
 
«انا لله و انا الیه راجعون
 
خبر درگذشت هنرمند برجسته و پیشکسوت تئاتر، سینما، رادیو و تلویزیون، مرحوم استاد محمد علی کشاورز همه دوستداران هنر ایران زمین را دچار تالم و اندوه فراوان کرد.

محمد علی کشاورز سالیان سال با نقش‌ها و آثاری جاودان نقش ماندگار خود را در تاریخ هنرهای نمایشی این مرز و بوم به یادگار گذاشت و بی‌تردید آسمانی شدن این هنرمند فرهیخته و متعهد، ضایعه‌ای بزرگ برای جامعه هنری کشور خواهد بود.

مصیبت فقدان انسانی شریف، مردی بزرگ، هنرمندی توانا و مردمی را به خانواده ایشان، اهالی فرهنگ و هنر و مردم ایران صمیمانه تسلیت می‌گویم و از خداوند بزرگ برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.»

مرکز سیمافیلم نیز با انتشار پیامی درگذشت محمدعلی کشاورز را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

«انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت محمدعلی کشاورز، چهره ماندگار عرصه بازیگری و پدرسالار تلویزیون ایران، موجب تأثر و اندوه عمیق همگان شد. این بازیگر توانمند و اخلاق‌مدار یکی از ستاره‌های درخشان آسمان هنر این مرز و بوم است. بازیگری که با حضور در سریال‌ها و فیلم‌های ارزشمند هیچ‌گاه نام و یادش از ذهن و دل مردم هنرپرور و هنردوست ایران فراموش نمی‌شود.

زنده‌یاد محمدعلی کشاورز ازجمله بازیگرانی بود که بیشتر مخاطبان، ایشان را با سریال‌های تلویزیونی شناختند و با سریال «پدر سالار» و بازی تحسین‌برانگیزش در یادها به یادگار ماند.

فقدان این بازیگر ارزنده، خسرانی برای فرهنگ و هنر ما و به ویژه رسانه ملی خواهد بود.

مرکز سیمافیلم درگذشت این هنرمند فقید را حضور خانواده محترم ایشان، خانواده رسانه ملی، جامعه هنری و مردم همیشه قدردان کشورمان تسلیت می‌گوید.»

به گزارش ایسنا، زنده‌یاد محمدعلی کشاور یکشنبه (۲۵ خردادماه) پس از طی دوره‌ای بیماری، در سن ۹۰سالگی دار فانی را وداع گفت.

از آثار ماندگار او، به مجموعه‌های تلویزیونی هزاردستان (در نقش شعبان استخوانی)، سربداران (در نقش خواجه قشیری)، افسانه سلطان و شبان (در نقش خوابگزار اعظم)، پدرسالار و گرگ‌ها می‌توان اشاره کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۳-۲۶ ۲۱:۵۲

سلام ، من و استاد فقید زنده یاد محمد علی کشاورز هم سن هستیم ، دیروز از فوت پدر سالار سینمای ایران خیلی ناراحت شدیم ، مخصوصا این نوه های من که خیلی گریه کردند، چون از بچگی با فیلمهای زیبای ایشان بزرگ شدند ، تسلیت می گم به جامعه هنری ایران خدا بیامرزدش این مرد بزرگ هنرمند بازیگر را ، واقعا حیفه این بزرگان از پیش ما بروند .

avatar
۱۳۹۹-۰۳-۲۹ ۱۶:۵۳

هنرمندان هرگز نمی میرند ، تسلیت می گم به همه مردم عزیز و خانواده محترمشان ، فوت پیشکسوت و پدرسالار بزرگ سینما و تئاتر ایران محمد علی کشاورز را ، خدا صبر بده به بازماندگان ایشان ، و روحش این بزرگوار شاد و قرین رحمت الهی و جایشان خوش در بهشت برین ، او پدر سالار سینمای ایران بود ، هست و خواهد بود برای همیشه با زندگی پر ثمر و نیکویی که داشتند ، خیلی غمگین شدیم ، خدا رحمت کند تمام هنرمندان و پیشکسوتان و بازیگران بزرگ ایران را که از پیش ما رفتند . من و دوستانم استادان پیشکسوت بازیگری : عزت الله انتظامی و محمد علی کشاورز و جمشید مشایخی و داود رشیدی و علی نصیریان را فقط پدرهای بزرگوار سینما و تئاتر ایران می دانیم نه کسی دیگری و لقب پدر سینما و تئاتر ایران برازنده این پنج بزرگوار است و بس ، خواهش می کنم به نظر مردم هم احترام بگذارید و اجازه دهید هر کس را که دوست دارند پدرسینما و تئاتر بنامند . این پنج نفر خیلی برای هنر سینما و تئاتر و تلویزیون زحمت کشیدند.