• جمعه / ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۶:۳۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99032314517
  • خبرنگار : 50084

رییس هیات کشتی خراسان رضوی خبرداد

احتمال حضور کشتی خراسان در لیگ برتر با دو نماینده

احتمال حضور کشتی خراسان در لیگ برتر با دو نماینده

ایسنا/خراسان رضوی مسعود ریاضی از احتمال حضور تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی خراسان رضوی در رقابت‌های لیگ برتر کشتی کشور خبر داد.

مسعود ریاضی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص رونمایی از سردیس پهلوان محمد خادم، پیشکسوت کشتی خراسان و پدر رسول و امیررضا خادم، دو قهرمان کشتی ایران و جهان اظهار کرد: خانواده خادم در ورزش کشور، خانواده شناخته شده‌ای هستند و بیش از نیمی از مدال‌های جهانی توسط این خانواده کسب شده است.

وی با اشاره به مدال‌آوری‌های رسول و امیررضا خادم تصریح کرد: رسول و امیررضا خادم هر دو در رشته کشتی توانستند قهرمان جهان شوند که این موضوع افتخار بی نظیری در استان به حساب می‌آید. پدر این دو فرزند ورزشکار از پهلوانان و ورزشکاران با اخلاق بوده و به پاس زحمات این بزرگوار این نماد به همت شهرداری مشهد در یکی از معابر شهر نصب شد، امیدوارم نسل جوان از این قهرمانان الگو بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال دیده شدن پهلوانان و قهرمانان استان خراسان رضوی در سطح شهر مشهد مقدس هستیم. آغاز این طرح به شهریورماه سال گذشته برمی‌گردد. با توجه به حضورم به عنوان رییس هیات کشتی، در قالب طرحی دوفوریتی به شورای شهر پیشنهاد کردم که میدانی را به نام محمد خادم نامگذاری کنیم. خوشبختانه این پیشنهاد با لطف و مساعدت همکارانم در شورا به تصویب رسید. همچنین در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی، سردیسی از این کشتی‌گیر ارزنده در این میدان نصب شد.

ریاضی تصریح کرد: در حد توان و تا جایی که می توانم به دنبال این هستم که قهرمانان کشتی و پهلوانان بزرگ استان خراسان رضوی دیده شوند و در همین راستا نیز نسبت به نصب 20 بنر از تصاویر این قهرمانان از جمله پهلوان احمد وفادار، پهلوان ابوالقاسم سخدری، پهلوان گلمکانی و پهلوان کارگر در سطح شهر مشهد اقدام کردیم.

وی ادامه داد: با پیگیری های که داشتم و همکاری دیگر عزیزان در شورای شهر مشهد، سال گذشته نیز تندیس پهلوان احمد وفادار در میدانی که به نام این پهلوان در شهر مشهد است نصب شد.

رئیس هیأت کشتی استان خراسان رضوی در پایان در مورد حضور تیم های این استان در لیگ برتر کشتی خاطرنشان کرد: جلسه خوبی را با رزم حسینی، استاندار خراسان رضوی داشتیم و او قول مساعدت داد. امیدوارم که بتوانیم با 2 تیم در در لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی حضور پیدا کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha