• سه‌شنبه / ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۵:۲۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99032012676
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردستان:

اماکن ورزشی اردستان بازگشایی می‌شود

اماکن ورزشی اردستان بازگشایی می‌شود

ایسنا/اصفهان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردستان گفت: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا در شهرستان اردستان تمام رشته‌های ورزشی از امروز می‌توانند فعالیت خود را از سر بگیرند.

علیرضا فرح بخش امروز (سه‌شنبه -۲۰ خرداد) در کارگروه اوقات فراغت و جوانان شهرستان در فرمانداری اردستان، با بیان اینکه  ویروس کرونا باعث افسردگی افراد جامعه شده است، گفت: ایجاد نشاط اجتماعی در ایام پساکرونا، زمینه‌ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه خواهد بود و باید مورد توجه تمام نهادهای فرهنگ‌ساز شهرستان قرار گیرد.

به گزارش ایسنا؛ معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردستان با بیان اینکه با توجه به اینکه زمان قطعی ریشه‌کنی این ویروس هنوز مشخص نیست از این رو ایجاد امید و نشاط برای برون رفت از مشکلات روحی و روانی بیش از پیش احساس می‌شود، ادامه داد: اجرای برنامه‌های شاد و فرهنگی به صورت مجازی و یا فیزیکی توسط نهادهای فرهنگی و اجتماعی و نیز سازمان‌های مردم نهاد، می‌تواند نقش مؤثری در این زمینه ایفا کند.

فرح بخش با بیان اینکه از دستگاه‌ها درخواست داریم برای ایجاد نشاط و برنامه‌های خود در تابستان یک برنامه خلاقانه‌ داشته باشند، اضافه کرد: بهره‌گیری از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان، می‌تواند در نشاط‌بخشی بیشتر به جامعه کمک کند.

بازگشایی اماکن ورزشی مشروط به ثبت‌نام در سامانه وزارت بهداشت است

همچنین در ادامه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردستان گفت: با توجه به وضعیت کنونی شیوع کرونا و دستورالعمل وزارت ورزش و جوانان، بازگشایی ورزشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی منوط به ثبت‌نام در سامانه وزارت بهداشت و رعایت دستورالعمل‌هاست.

عباس روحانی گفت: به مسئولان تمام رشته‌های ورزشی تأکید کردیم نسبت به اجرای پروتکل‌های بهداشتی در اماکن ورزشی حساس باشند و در سامانه سلامت دستورالعمل خود را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه در تابستان امسال تمام رشته‌هایی که زیر نظر اداره ورزش و جوانان هستند در طرح اوقات فراغت می‌توانند فعالیت داشته باشند، گفت: سال گذشته حدود ۹۲۰ نفر در کلاس‌های اوقات فراغت شرکت کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اردستان با بیان اینکه هنوز تصمیمی برای برگزاری مسابقات ورزشی در شهرستان گرفته نشده است، گفت: تیم‌های شهرستان که در مسابقات استانی حضور دارند در حال آماده‌سازی هستند، ولی برگزاری مسابقات نیازمند مجوزهای لازم از وزارت ورزش و جوانان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha