• دوشنبه / ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۶:۳۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 99031911897

موحدی‌زاده با اشاره به آخرین وضعیت اعلام حکم عضو شورای شهر مشهد: 

امیدواریم شهلا به شورا برگردد

امیدواریم شهلا به شورا برگردد

ایسنا/خراسان رضوی نائب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به آخرین وضعیت اعلام حکم عضو شورای شهر مشهد، گفت: تاکنون حکم پرونده امیر شهلا به شکل رسمی به شورای اسلامی شهر ابلاغ نشده و امیدواریم در عمل ختم‌ به‌ خیر شود و آقای شهلا بتوانند به شورای شهر برگردند.

حمیدرضا موحدی زاده در گفت‌وگوبا ایسنا درخصوص حکم امیر شهلا، عضو شورای شهر مشهد بیان کرد: هیچ حکمی به شکل رسمی دراین باره به شورای اسلامی شهر ابلاغ نشده است و براساس شنیده‌ها نمی‌شود قضاوت کرد. آقای شهلا باتوجه به محبوبیتی که دارند و رأی اول شهر ما را کسب کردند، می‌توانستند یک عضو موثر برای شورای شهر باشند.

وی ادامه داد: در یک مرحله قضات شریفی پیدا شدند که ایشان را تبرئه کردند و ایشان از اتهامات وارد شده، مبرا شد. اختیاراتی درسیستم قضایی وجود دارد که می‌توان به رأی قضات اعتراض کرد. این موضوع در فرآیندهای قضایی پیش‌بینی شده است. حال نتیجه رسمی آن فرایند به ما ابلاغ نشده است که تبرئه را تایید کرده‌اند یا نظر دیگری داده‌اند.

موحدی‌زاده عنوان کرد: مردم به این گستردگی به جوانی رأی می‌دهند که او را می‌شناسند،  امتحان کرده‌اند و دوستش دارند، حال  امکان دارد خطاهایی از ما سر بزند که این موضوع شامل همه انسان‌ها می‌شود و ممکن است من در کارم یک خطا و  تخلفی از مقررات کنم. این فرق می‌کند با یک فساد علنی، یک رشوه رسمی و... . ما خودمان پدیده مبارزه با فساد را مطرح کردیم، ولی این موضوعات که به طور بدیهی و طبیعی ممکن است در هر سازمانی رخ دهد و افراد از برخی امورات که در مقررات پیش‌بینی شده است، غفلت کنند. به نظرمن باید با دیده اغماض، گذشت و آینده‌نگری برای حفظ سرمایه‌های انسانی برخورد شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: همه ما باید نسبت به حفظ آبرو و اعتماد مومنان و شهروندان خود تلاش کنیم؛ زیرا اگر این موضوع لطمه ببیند مثل ثروت دوباره به دست نخواهدآمد. آبرو و اعتبار اگر زیر سوال برود از نظر شرعی، قانونی و عرفی مسئولیت دارد.

وی همچنین در خصوص اصلاح بودجه شورای شهر مشهد اظهار کرد: طبعا اصلاح بودجه در شرایط معمولی در نیمه اول سال صورت نمی‌گیرد ولی در حین کار ممکن است به علت تورم، گرانی، رکود و شرایط به‌وجود آمده، در نیمه اول سال  صورت گیرد. حتی بودجه می‌تواند از پروژه‌ای به پروژه دیگر نیز منتقل شود. ولی به‌خاطر شرایط اقتصادی وشرایطی که به واسطه بیماری کرونا به وجود آمده است، امسال از شهرداری خواستیم اصلاح بودجه را حداکثر تا پایان تیرماه به شورای اسلامی شهر ارائه دهد که شهرداری نیز در صدد اصلاح بودجه است و هر زمان  که این اصلاحات به دست شورا برسد در کمیسیون‌های بودجه برروی آن بحث خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha