• دوشنبه / ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۵:۲۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99031911827
  • خبرنگار : 30054

تاثیر وب‌سایت آمازون در دنیا

تاثیر وب‌سایت آمازون در دنیا

وب‌سایت آمازون به‌عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم تجارت الکترونیک، تغییرات گسترده‌ای را در زندگی مشتریان و فروشندگان ایجاد کرده است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام شرکت عزت خواه، دنیای قبل و بعد از ظهور وب‌سایت آمازون، تفاوت‌های بنیادین دارند که در جنبه‌های زیادی از زندگی انسان‌ها خود را نشان می‌دهند. در این متن به تغییراتی که آمازون در این دنیا ایجاد کرده است می‌پردازیم.

نقش آمازون در تحولات جهان امروز

امروزه آمازون بخش خرده‌فروشی را در دنیای تجارت با تغییرات عمیقی مواجه کرده است. فروشگاه‌های فیزیکی که اکثر جوامع حول آنها شکل‌ گرفته‌اند، اکنون در حال یافتن راه‌هایی هستند تا بتوانند در این عرصه رقابت کنند و مشتریان بیشتری را به سمت خود جلب نمایند.

اینترنت تبدیل به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی ما شده است.

 تحقیقات نشان داده‌اند که در جهان، یک فرد بزرگسال به‌طور متوسط سه ساعت را به استفاده از گوشی هوشمند اختصاص می‌دهد. بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی در حال حاضر از طریق اینترنت سازماندهی می‌شوند و فروش در آمازون یا به‌طورکلی فروش از طریق اینترنت تبدیل به یک منبع بسیار خوب برای کسب درآمد شده است.

 در واقع، فروش کالاهای مختلف از منزل، یکی از مهم‌ترین پیامدهای کاربرد گسترده اینترنت است. تنها در برخی کشورهای اروپایی پیش‌بینی می‌شود که تجارت آنلاین برای بیزینس‌ها در سال ۲۰۲۱ بیش از ۱.۴ تریلیون دلار درآمد داشته باشد.

خرید آنلاین به‌صورت خرده‌فروشی نیز انتظار می‌رود که افزایش چشمگیری را تجربه کند و تا سال ۲۰۲۱ از مرز ۴ تریلیون دلار فراتر رود.

خرید از آمازون و تاثیر آن در جهان

وب‌سایت آمازون در سالهای اخیر در خرید از آمازون و فروش در آمازون پیشتاز بوده و توانسته است یک تجربه شخصی‌تر را برای مشتریان فراهم کند. یکی از دلایل پیشتازی آمازون در عرصه خرید آنلاین، ارائه محصولات متنوع و قیمت‌های بسیار پایین است.

آمازون تجربه خرید را به نحوی ارتقا داده است که هیچ سایت یا فروشگاه دیگری در عرصه تجارت آنلاین نتوانسته است با این پلتفرم رقابت کند.

 بر طبق آمار، از هر ده مشتری آنلاین، ۹ نفر قیمت محصول مورد نظر خود را در آمازون چک می‌کند حتی اگر این محصول را در یک سایت رقیب با آمازون پیداکرده باشد. این موضوع به دلیل قیمت‌های نسبتاً پایین و خدمات مشتریان منحصربه‌فرد آمازون است.

آمازون همچنین در جستجوی محصول و خرید از طریق دستگاه‌های صوتی نیز پیشتاز است. دو درصد صاحبان دستگاه آمازون اکو، یک محصول را از طریق گزینه خرید صوتی الکسا خریداری کرده‌اند. این یعنی با بیش از ۵۰ میلیون دستگاه اکو به فروش رفته، تاکنون بیش از یک‌میلیون خرید صوتی انجام‌ شده است.

همچنین آمازون تنوع بسیار بالایی در محصولات دارد و بیش از ۱۲ میلیون نوع محصول مختلف در این پلتفرم به فروش رفته است. در سال ۲۰۱۷، آمازون بیش از پنج میلیارد قلم کالا را به مشتریان ارسال کرد و در عرض دو سال این شرکت توانسته است آمار فروش خود را به طرز چشمگیری افزایش دهد.

آمازون همچنین سرویس ویژه آمازون پرایم را ارائه داده است که مزایای بسیار زیادی را در اختیار اعضای این سرویس قرار می‌دهد. در آمریکا به‌تنهایی بیش از صد و پنج میلیون مشتری پرایم وجود دارد و هر مشتری به‌طور متوسط سالانه ۱۴۰۰ دلار در آمازون خرید می‌کند.

آمازون نحوه خرید را متحول کرده است

مشتریان آمازون به میلیون‌ها محصول مختلف در این سایت دسترسی دارند که توسط هزاران فروشنده در سرتاسر جهان و از کشورهای مورد تأیید آمازون ارائه می‌شوند. این یعنی مشتریان می‌توانند قیمت‌ها را در میان فروشندگان مختلف مقایسه کرده و بهترین قیمت را پیدا کنند.

این امکان قبل از ظهور خرید اینترنتی به پیشتازی آمازون وجود نداشت. مشتریان همچنین به‌صورت بیست‌وچهارساعته به بازارهای جهانی دسترسی دارند. مثل‌ اینکه در همسایگی خود یک فروشگاه دارید که هرگز تعطیل نمی‌شود، حتی در نیمه‌شب.

مثلاً تصور کنید در نیمه‌شب بیدار می‌شوید و هوس می‌کنید که یک مسواک برقی بخرید. آمازون در دسترس شما است تا این خرید را به‌صورت بیست‌وچهارساعته و هفت روز هفته انجام دهید.

فروش در آمازون به‌عنوان منبع کسب درآمد آنلاین

آمازون علاوه بر فراهم نمودن امکان بی‌نظیر برای خرید از سوی مشتریان، یک پلتفرم بی‌رقیب برای فروش و کسب درآمد نیز فراهم کرده است. آمازون با در اختیار قرار دادن پلتفرم خود به فروشندگان طرف سوم، فرصت‌های بی‌نظیری را خلق کرده که از طریق آن هزاران فروشنده بتوانند محصولات خود را در آمازون به فروش برسانند.

برای فروش در آمازون، فروشندگان حتی نیازی ندارند که تولیدکننده محصول باشند و از آن مهم‌تر نیازی ندارند که حضور فیزیکی در محل فروش داشته باشند. همه‌کارهای فروش در آمازون به‌صورت آنلاین انجام می‌شود و فروش بی‌وقفه بیست‌وچهارساعته امکان‌پذیر می‌شود.

این ویژگی‌های منحصربه‌فرد، آمازون را تبدیل به یکی از بهترین پلتفرم‌های آنلاین برای خرید و فروش می‌کند. آمازون در بسیاری از عرصه‌های تجارت آنلاین پیشتاز بوده و رقبای خود را وادار به پیروی از خود کرده است. با پیشرفت‌های بیشتر در فناوری تجارت آنلاین، آمازون همچنان به ارائه امکانات جدید ادامه می‌دهد.

حال که با وب‌سایت آمازون و تاثیر آن در جهان و نحوه کسب درآمد آشنا شدید ما در دوره آموزشی آربی بستری ر ا آماده کرده‌ایم که شما عزیزان نیز بتوانید از هر جای دنیا و همچنین از ایران در آمازون به فروش محصولات فیزیکی خود بپردازید و درآمد دلاری قابل‌ توجهی در زمان کم داشته باشید، برای اَشنایی بیشتر کافیست لینک دوره آموزش آمازون رایگان باز کنید و فایل‌های آن را به‌رایگان دانلود بفرمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha