• شنبه / ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 99031005295
  • خبرنگار : 30054

تفریحات کیش با تخفیف کیش گردی

تفریحات کیش با تخفیف کیش گردی

جزیره زیبای کیش با اینکه جزیره کوچکی است اما دارای تعداد تفریحات و جاهای دیدنی زیادی می‌باشد. این جزیره به دلیل زیبایی، آرامش، مدرن بودن، تفریحات و مکان‌های دیدنی و ... یکی از بهترین مکانی‌هایی است که توریست‌ها برای مسافرت انتخاب می‌کنند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کیش‌گردی، این جزیره نه تنها از داخل ایران، بلکه از سایر کشورهای خارجی نیز توریست‌هایی دارد. برای اینکه بتوانید بیشتر با تفریحات و دیدنی‌های کیش آشنا شوید، می‌توانید به سایت‌هایی که در مورد کیش اطلاعات درستی ارائه می‌دهند مراجعه کنید. سایت‌های زیادی هستند که در این زمینه فعالیت دارند. سایت تخفیف کیش گردی می‌اند مرجع مناسبی برای اطلاعات مورد نیاز برای سفر به کیش باشد.

غواصی در کیش

یکی از تفریحاتی که بعد از سفر کردن به کیش انتظار شما را می‌کشد، دل به دریا زدن و غواصی آن است. البته نگران نباشید، برای غواصی نیاز به مهارت بالایی برای اینکار ندارید، اگر بگوییم با یک آموزش نیم ساعته می‌توانید در دریا غواصی کنیم، چندان بیراه نگفته‌ایم. آموزش‌های ساده و نکات ایمنی را که رعایت کنید، قطعاً یک روز بسیار خوب را سپری خواهید کرد. همانطور که می‌دانید غواصی یکی از ورزش‌های پرطرفدار دریایی است که کمتر کسی حاضر می شود، زمانی که موقعیت آن را بدست آورده است، آن را براحتی از دست بدهد.

پارک دلفین‌های کیش

بازی دلفین‌ها و نمایش‌های خیره‌کننده آن‌ها می‌تواند برای همه سنین مهیج و خاطره‌انگیز باشد. در این دلفیناریوم شاهد نمایش‌های چند دلفین شاد و  بازیگوش هستیم. نمایش حلقه، نمایش بسکتبال، نمایش والیبال و ... همه این دلفین‌ها توسطم مربیان حرفه‌ای که با عشق و علاقه با موجودات برخورد می‌کنند، تعلیم داده شده‌اند. به طوری که حتی هر کدام از شما عزیزان که بخواهید، می‌توانید به خوبی در کنار دلفین‌ها شنا و غواصی کرده و با آن‌ها بازی کنید. دلفین‌ها از بازی با شما عزیزان و کنار انسان‌ها بودن لذت می‌برند.

پاراسل در کیش

یکی از تفریحاتی که در جزیره کیش بارها از آن نام برده می‌شود و طرفداران زیادی دارد تفریح پاراسل کیش است. پاراسل که از دسته تفریحات آبی و البته پروازی این جزیره محسوب می‌شود از مهیج‌ترین ورزش‌هایی است که افراد با سنین مختلف می‌توانند آن را انجام دهند. جزیره کیش تفریحات آبی زیادی دارد که پاراسل بازدیدکننده بسیاری نسبت به سایر ورزش‌ها دارد. هیجان در این تفریح و بالا رفتن آدرنالین هنگام عبور از سطح دریا پاراسل را بسیار محبوب کرده است.

اگر می‌خواهید بدانید که با چتر پاراسل تا چه ارتفاعی بالا خواهید رفت، باید در جواب بگوییم که بسته به انتخاب خودتان دارد اما حداکثر می‌توانید تا ارتفاع ۷۰ متری از سطح دریا را تجربه کنید. این ارتفاع شور و هیجان خاصی به شما می‌دهد که مطمئناً اگر اهل ارتفاع باشید، به شما خوش خواهد گذشت. بدیهی است که ترس نیز با هیجان تلفیق خواهد شد.

برای خرید بلیط تفریحات کیش می‌توانید به سایت تخفیف کیش گردی مراجعه نمایید، سپس به کمک منویی که در سمت راست تعبیه شده است، تفریحات مورد نظرتان در این جزیره رویایی را انتخاب نمایید. برای دریافت بلیط و هرگونه مشاوره و دریافت راهنمایی می توانید با پشتیبانان سایت تخفیف کیش گردی تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha