• دوشنبه / ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۴:۵۵
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99021510851
  • خبرنگار : 50214

کمیته امداد و پارک علم و فناوری یزد تفاهم نامه همکاری امضا کردند

کمیته امداد و پارک علم و فناوری یزد تفاهم نامه همکاری امضا کردند

ایسنا/یزد مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: کمیته امداد و پارک علم و فناوری استان یزد به‌ منظور ارتقای سطح توانمندی‌های شغلی و ایجاد اشتغال و توسعه صنایع خلاق و دانش‌بنیان برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار محروم و کم‌درآمد تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

«محمد شجاعان» با بیان اهمیت بهره‌برداری از ظرفیت پارک علم و فناوری یزد برای توانمندسازی جامعه هدف تحت حمایت، گفت: کمیته امداد و پارک علم و فناوری استان یزد به‌ منظور ارتقای سطح توانمندی‌های شغلی و ایجاد اشتغال و توسعه صنایع خلاق و دانش‌بنیان برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و اقشار محروم و کم‌درآمد تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

وی افزود: توانمندسازی مددجویان از طریق ایجاد اشتغال پایدار در زمینه مشاغل نوین، نوآور و دانش‌بنیان با استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان مرتبط با حوزه فعالیت پارک علم و فناوری مورد تأکید و توجه این نهاد است.

مدیر کل کمیته امداد استان با اشاره به اهداف مورد نظر در این تفاهم‌نامه مشترک همکاری، بیان کرد: هم‌افزائی برای توسعه اشتغال پایدار اقشار نیازمند به‌ویژه فارغ‌التحصیلان، همکاری در اجرای طرح‌های فناورانه در استان و همچنین مشارکت در ساماندهی و ارائه خدمات به‌شتاب دهنده‌های فعال در حوزه صنایع خلاق و دانش‌بنیان از اهداف مهم در انعقاد این تفاهم‌نامه است.

شجاعان افزود: کمک به ثبت مالکیت معنوی و ثبت اختراع و ایده‌ها به‌منظور صدور مجوزهای دانش‌بنیان و خلاق و فناور برای مددجویان دارای کسب‌وکار خلاق، اولویت دادن به پذیرش و استقرار مددجویان دارای کسب‌ و کار خلاق در مراکز پارک علم و فناوری، برگزاری دوره‌های آموزش کارآفرینی و مقدماتی تخصصی برای مددجویان خلاق، صدور گواهی آموزشی برای دوره‌های تخصصی مربوطه ازجمله محورهای همکاری پارک علم و فناوری با این نهاد است.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های علمی، پژوهشی، آموزشی، آزمایشگاهی و کارگاهی پارک علم و فناوری برای ارتقای علمی مددجویان، استفاده از ظرفیت‌های مالی صندوق پژوهش و فناوری استان برای ایجاد اشتغال مددجویان متقاضی طرح‌های خلاق، ارائه خدمات مشاوره شغلی به مددجویان، همکاری در برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و همکاری در برگزاری رویدادهای کارآفرینی و ترویجی از دیگر محورهای همکاری است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان یزد، این تفاهم‌نامه همکاری در ۹ ماده و ۲۳ بند برای مدت دو سال به امضای طرفین رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha