• سه‌شنبه / ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۲۲:۵۶
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 99020906955
  • خبرنگار : 50212

برگزاری رزمایش کمک مومنانه در منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان زرندیه

برگزاری رزمایش کمک مومنانه در منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان زرندیه

ایسنا/مرکزی همزمان با شروع ماه مبارک رمضان و تشکیل پویش‌های مردمی برای کمک به خانواده‌های کمتر برخوردار، منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان در راستای توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ارائه کمک‌های مومنانه اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های کمک معیشتی کرده است.

بنیانگذار شرکت توسعه سیاحان سرزمین ایرانیان زرندیه (آیلند) در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر اظهار کرد: این بسته‌های کمک معیشتی که شامل مایحتاج عمومی است با همراهی و کمک امامان جمعه شهرهای همجوار منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان و با شناسایی خانواده‌های آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا به دست آنان خواهد رسید.

سید احمد موسوی افزود: کاروان کمک مومنانه با همراهی مسئولان ساوه و زرندیه صورت گرفته است.

وی بیان کرد: رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان با مبلغ ۵ میلیارد ریال و در قالب ۵ هزار بسته یک میلیون ریالی آماده توزیع است. پرسنل منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان با اهدای دو روز از حقوق خود و مدیران این منطقه اقتصادی با اهدای یک هفته از حقوق خود در این امر خداپسندانه مشارکت کردند.

موسوی گفت: قرار است در این رزمایش کاروان مواسات، همدلی و کمک مومنانه در روزهای با برکت ماه میهمانی خدا با حضور در مناطق محروم و کمتر برخوردار در جهت تقویت انسجام ملی و ایجاد روحیه ایثار گام بردارد. به همین منظور توزیع بسته‌های معیشتی با همراهی استانداری استان مرکزی و فرمانداری شهرستان زرندیه صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: در کنار کمک‌هایی که توسط منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان برای خانواده‌های آسیب دیده از ویروس کرونا اختصاص یافته است، این منطقه ویژه اقتصادی با اختصاص کمک‌هایی به پرسنل بیمارستان ها و خادمان عرصه سلامت و بهداشت که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا حضور دارند، تلاش کرد تا اتحاد میان مردم را بیش از پیش نمایان کند.

بنیانگذار شرکت توسعه سیاحان سرزمین ایرانیان زرندیه (آیلند) گفت: بر همین اساس مبلغ ۲۳۰ میلیون ریال جهت خرید تجهیزات پزشکی از جمله دستگاه های مانیتورینگ بیمارستانی و ۹۰۰ میلیون ریال جهت خرید لباس ایزوله بیمارستانی و مبلغ ۲۰۷ میلیون ریال جهت خرید نمایشگر و تیغه لارنگسکوب و گاید بزرگسال اختصاص یافته است. همچنین مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال وجه نقد به حساب دانشگاه علوم پزشکی اراک جهت پشتیبانی مالی از پرسنل کادر درمان واریز شده است. 

وی ادامه داد: با توجه به شروع ماه مبارک رمضان و طرح اکرام نیازمندان مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کمک نقدی نیز به حساب موسسه بنیاد نیکوکاری یاس فاطمه النبی اهدا شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha