• شنبه / ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ / ۰۹:۰۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 99013017362
  • خبرنگار : 71234

پوربافرانی: دستگاه‌ها در رزمایش کمک به نیازمندان، با یکدیگر هماهنگ باشند

پوربافرانی: دستگاه‌ها در رزمایش کمک به نیازمندان، با یکدیگر هماهنگ باشند

یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که برای موفقیت در رزمایش کمک به نیازمندان و پویش کمک مومنانه باید هماهنگی بین نهادهای مختلف وجود داشته باشد.

عباسعلی پوبافرانی در گفت‌ گو با ایسنا با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت ایجاد رزمایش گسترده برای یاری رساندن به افراد کم بضاعت و نیازمندان گفت: بیانات مقام معظم رهبری نشان دهنده نگاه عمیق و بلند ایشان به همه ابعاد است که درباره کمک مومنانه تاکیداتی را مطرح کردند. بعد از بیانات ایشان در دولت و نهادهای انقلاب به ویژه سپاه، بسیج، کمیته امداد، بنیاد مستضعفان، بنیاد برکت، خیرین و سمن های مردم نهاد پای کار آمده و پیگیری کرده و پویش های مختلف راه اندازی شد.

وی افزود: بعد از شیوع کرونا مشکلاتی در حوزه اقتصادی به وجود آمد به طوری که با تعطیلی برخی مشاغل برخی خانواده ها از لحاظ معیشتی با مشکل مواجه شدند؛ لذا راه اندازی پویش کمک مومنانه نشان از درایت مقام معظم رهبری به این وضعیت دارد.

پوربافرانی با بیان اینکه باید در پویش کمک مومنانه چند نکته را مورد توجه قرار داد، توضیح داد: باید همه در یک مسیر حرکت کرده و از موازی کاری پرهیز شود تا این کار تبعاتی نداشته باشد. باید همه دستگاه ها در کنار هم و در یک محور کار را انجام دهند.

وی افزود: از طرف دیگر بعد از جمع‌آوری کمک ها، نحوه توزیع آن به خانواده های نیازمند بسیار مهم است؛ لذا باید قبل از آن، این خانواده‌ها بازشناسایی شده تا به همه آن ها کمک شود نه اینکه به یک خانواده هیچ کمکی نشده و از آن طرف به خانواده دیگری از طرف دو نهاد کمک شود.

این نماینده مجلس در پایان و در جمع بندی اظهار کرد: هماهنگی مراجع و پرهیز از موازی کاری در موفقیت پویش کمک مومنانه بسیار مهم است . امیدوارم هر چه زودتر این بلا از کشور ما دور شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha