• سه‌شنبه / ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۳
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 99012615095
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

فرماندار نهبندان تاکید کرد:

ضرورت ظرفیت‌شناسی دقیق در حوزه فعالیت‌های خیریه سلامت

ضرورت ظرفیت‌شناسی دقیق در حوزه فعالیت‌های خیریه سلامت

ایسنا/خراسان جنوبی فرماندار نهبندان گفت: پایه و اساس در کسب توفیق و جلب اعتماد عمومی در مجمع خیرین سلامت، همراهی و همیاری همه اعضا و شناسایی دقیق نیازمندی‌ها و ظرفیت‌هاست که ادامه این نهضت را با همکاری همه مردم میسر خواهد ساخت.

مجید بیکی، دوشنبه شب 25 فروردین در مجمع خیرین سلامت شهرستان نهبندان اظهار کرد: در شهرستان نهبندان اقداماتی از طریق دستگاه‌های اجرایی، مردم و اصناف شهرستان در راستای پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا صورت گرفته که با همکاری و مشارکت مناسب، بر اساس آمارهای ارائه شده، این شهرستان یکی از مناطق پاک تر نسبت به سایر نقاط استان است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: بر اساس ابلاغیه‌های صادر شده در سنوات گذشته، تشکیل مجمع خیرین سلامت در همه استان‌ها و شهرستان‌ها تاکید شده تا مجمعی با حضور خیرین و معتمدین هر شهرستان و استان تشکیل و از ظرفیت‌های موجود در راستای ارتقاء شاخصه‌های بهداشتی استفاده شود.

فرماندار نهبندان بیان کرد: در سنوات گذشته در شهرستان نهبندان مجمع خیرین سلامت تشکیل شده که فعالیتش بسیار محدود و به صورت موردی بوده و باید سعی شود تا مجمع خیرین سلامت در شهرستان بروزرسانی شود که این موضوع مورد تاکید استاندار نیز است.

بیکی تصریح کرد: تشکیل مجمع خیرین سلامت در شهرستان ضروری است تا افراد بتوانند در مسیر درست و قانونی کمک‌های خود را انجام دهند و همچنین باید ساز و کارهای لازم برای آگاهی افراد از کمک‌های صورت گرفته اطلاع‌رسانی شود و نیازمندی‌ها و اولویت‌هایی که در حوزه بهداشت و درمان وجود دارد، بتواند از این منظر تهیه شود.

در پایان جلسه، با رای اعضا، مجید بیکی، به عنوان رئیس شورای مجمع خیرین سلامت شهرستان، محمد علی قاسمی به عنوان نائب رئیس، فرید هاشمی به عنوان دبیر و غلامرضا خسروی به عنوان رئیس شعبه شهرستان نهبندان از سوی اعضای مجمع خیرین معرفی شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha