• چهارشنبه / ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۷
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1403062818449
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

برگزاری ۱۲۲ یادواره شهید در خراسان‌جنوبی به مناسبت هفته دفاع مقدس

برگزاری ۱۲۲ یادواره شهید در خراسان‌جنوبی به مناسبت هفته دفاع مقدس

ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی‌کننده سپاه انصارالرضا(ع)، گفت: از جمله برنامه‌هایی که در سطح استان در حال آماده‌سازی و اجرای آن هستیم، یادواره شهیدان دفاع مقدس است که تعداد آن به ۱۲۲ یادواره شهید می‌رسد.

سرهنگ رضا هزاری معاون هماهنگی‌کننده سپاه انصارالرضا(ع) امروز چهارشنبه ۲۸ شهریور در نشست خبری، گفت: امروز که  در آستانه آغاز هفته دفاع مقدس هستیم،فرماندهان نیروهای مسلح به مناسبت ایام دفاع مقدس با نماینده‌ی ولایت فقیه استان خراسان جنوبی آیت‌الله عبادی دیدار داشته و تمامی نیروهای نظامی به نوعی تجدید پیمان با اهداف اصلی امام راحل و رهبر معظم انقلاب کردند.

سرهنگ هزاری ادامه داد: سپاه پاسداران در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برنامه‌های متنوعی که قرار است در این هفته برگزار شود و با یادآوری اینکه که یکی از توطئه‌های دشمن جنگ همه جانبه هشت ساله‌ای بود که برای سرنگونی انقلاب اسلامی صورت گرفته است، بیان کرد: هفته دفاع مقدس یادآوری آن رویداد مهم است و اگر مردم با دست خالی توانستند در برابر جهان مقاومت کنند، قطعا امروز هم می توانند این امر را با تهاجم رسانه‌ای و فرهنگی از سوی دشمن مقابله کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، افزود: در سطح سپاه و بسیج استان حدود ۶۰ عنوان برنامه در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، بصیرتی در هفته دفاع مقدس برنامه ریزی شده است.

وی تصریح کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس با رژه سراسری که به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران ایران است، آغاز و در ادامه ما حدود ۱۲۲ یادواره شهید در سطح استان از طرف سپاه پاسداران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در هفته دفاع مقدس حدود ۱۴۷ نشست بصیرتی، در ۵۰ نقطه لستان عطر افشانی مزار مطهر شهدا را خواهیم داشت و همچنین حدود ۷۱ مسابقه ورزشی برگزار خواهد شد و ۳۲ کارگاه سبک زندگی هم برگزار می‌شود.

سرهنگ هزاری اظهار کرد: حدود ۴۱ محفل انس با قرآن کریم به همراه دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، گفت: در این ایام به مناسبت هفته دفاع مقدس حدود ۱۳۲ گروه جهادی یه خانواده‌های محروم و کم بضاعت شهدا ارائه خدمت می‌کردند.

وی افزود: اعتبار ۳۱ میلیارد تومانی برای ۳۸ پروژه عمرانی جهت برنامه آبرسانی و احداث مسکن محرومین و احداث یادواره شهدای تعلق گرفت و به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

سرهنگ هزاری خاطر نشان کرد: در آغاز سال تحصیلی سپاه انصارالرضا(ع) با همکاری آموزش و پرورش خراسان جنوبی و بسیج دانش‌آموزی، برنامه‌ای جهت نواختن زنگ ایثار در سطح مدارس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha