• دوشنبه / ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۴:۰۶
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 99012514474
  • منبع : استانداری تهران

فرماندار شهرستان شمیرانات اعلام کرد

کمک 19 میلیاردی خیران سلامت شمیرانات در حوزه مقابله با کرونا

کمک 19 میلیاردی خیران سلامت شمیرانات در حوزه مقابله با کرونا

فرماندار شمیرانات با اشاره به مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا در راستای تعطیلی اصناف اعلام کرد: بیش از ۹۷ درصد واحدهای صنفی شهرستان با رعایت این محدودیت در سطح کشور سرآمد شدند.

به گزارش ایسنا، سید مهدی ساداتی روز دوشنبه در جلسه کمیته مقابله با ویروس کرونا در شهرستان تصریح‌ کرد: با توجه به اینکه اجاره بها و هزینه های مستاجران واحدهای صنفی در شمیرانات مبالغ بالایی است، اما شواهد حاکی از آن است کسبه شهرستان شرایط را به خوبی درک کرده و سلامت خود و شهروندان را بر هر امری اولویت می دانند.

وی ضمن قدردانی از مسئولان اداره صمت، اتاق اصناف و کسبه شمیرانات اذعان داشت: تمکین کسبه شهرستان به مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا آن هم در روزهای پایانی سال که اوج کار این قشر به حساب می آید و کشور در شرایط سخت تحریم و مشکلات مالی به سر می برد، بی شک نمونه بارزی از فداکاری و همراهی مردم و مسئولان را رقم زد که ان شالله با استمرار همین همدلی و اعتماد بتوانیم به زودی بیماری منحوس کرونا را شکست دهیم.

این مقام مسئول با اشاره به جبران بخشی از خسارات مشاغلی که در این بحران کرونا آسیب دیدند ابراز امیدواری کرد و گفت: قطعاً مسئولان کشور پس از ریشه کن شدن این ویروس، تمام تلاششان را در راستای حمایت و همراهی تولیدکنندگان و فروشندگان کشور خواهند داشت.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به کمک خیرین در راستای مقابله با کرونا ویروس گفت: همزمان با ورود ویروس کرونا به کشور و شیوع این بیماری، خیران سلامت شهرستان ۱۹ میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقدی در حوزه مقابله با این بیماری انفاق کردند. کاورهای پزشکی، شیلد صورت قابل استفاده کادر درمانی، الکل ۷۰ درصد، ماسک های ساده جراحی و ffp2، دستگاه ترمومتر دیجیتالی، لباس محافظ فول بادی و عینک محافظ از جمله کمک های غیرنقدی این خیران است.

وی افزود: شرایطی که ویروس کرونا در جامعه ایجاد کرده است، وضعیتی پر از استرس و ابهام است که مردم را به حد زیادی نگران کرده است. در این برهه زمانی که تلاش تمام مدیران برای خدمات رسانی و تزریق آرامش به شهروندان است، خیران سلامت که دغدغه مند این حوزه هستند نیز بازوان توانمند دولت به شمار می آیند.

وی ادامه داد: با توجه به در دین ما تاکید فراوانی بر نیکی و انفاق شده است، خوشبختانه شمیرانات از نعمت حضور خیرانی مسئولیت پذیر و دغدغه مند برخوردار است که خدمت به قشر ضعیف جامعه را مسئولیتی بر خود می دانند و در راه ارتقا رفاه شهروندان از هیچ کمکی دریغ نمی کنند.

بر اساس گزارش روابط عمومی فرمانداری شمیرانات، ساداتی ضمن قدردانی از خیران سلامت خواست تا همواره همچون سنوات قبل در مسیر دشوار و حساس مقابله با ویروس کرونا، با دستان پرمهرشان مجموعه مدیریت شهرستان را یاری کنند تا بتوانیم شاهد شکست این بیماری منحوس بوده و سلامت را به شهروندان هدیه دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha