• چهارشنبه / ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۱:۱۶
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99012011016

استاندار یزد تاکید کرد؛

لزوم بهره گرفتن از ظرفیت مشارکت‌های مردم در توسعه‌ی استان پس از بحران کرونا

لزوم بهره گرفتن از ظرفیت مشارکت‌های مردم در توسعه‌ی استان پس از بحران کرونا

ایسنا/یزد استاندار یزد مشارکت‌های مردمی در بحرانها را یک ظرفیت ارزشمند خواند و گفت: باید از این ظرفیت ارزشمند و گرانقدر بعد از بحران کرونا در راستای توسعه استان بهره گرفت.

«محمدعلی طالبی» در مراسم رونمایی از المان چتر سلامت که در محل بوستان پرستار و با حضور مسئولان شهرداری صبح امروز 20 فروردین ماه برگزار شد، ضمن تبریک میلاد صاحب الزمان و تقدیر از زحمات اعضای ستاد و دستگاه‌هایی که در راه تامین سلامت مردم در کنار صف مقدم مبارزه با کرونا و بیمارستان‌ها فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: یکی از برکات این بحران، هم‌نوایی و هم‌دلی بخش‌های مختلف جامعه با یکدیگر بود.

وی افزود: شاید در گذشته با وجود همه شعارهایی که در مناسبات مرتبط با پزشکان و پرستاران داده می‌شد، به عمق زحمات این افراد در راه تامین سلامت مردم واقف نبودیم ولی این بیماری، شرایطی را به وجود آورد  تا از نزدیک و به صورت عینی این زحمات را ببینیم و قدردان تلاش‎های بی‌ادعای کادر درمان و پزشکی باشیم.

استاندار با یادآور شدن زحمات دستگاه‌هایی مانند شهرداری و ارائه خدمات ارزنده‌ آنها در بحران کرونا، تصریح کرد: در این بحران، ظرفیت‌های خوب مشارکت‌های مختلف مردمی در سراسر استان به کار گرفته شد و فرصتی برای ظهور در قالب کمک‌های خیری، موسسات غیردولتی و دولتی پیش آمد به طوری که چگونگی کمک‌رسانی گروه‌های مردمی در محلات در همکاری با نیروهای بسیج و نیروی انتظامی و در امور مختلف از تامین معیشت تا ضد عفونی معابر مختلف در کنار امدادگران را شاهد بودیم.

طالبی پاسداشت از این همت و همدلی‌ها را ضروری خواند و گفت: این تلاش‌ها و مشارکت‌های همگانی مردم به عنوان ظرفیتی ارزشمند و گرانقدر بعد از بحران کرونا می‌تواند در راستای توسعه استان مورد استفاده قرار گیرد.

استاندار یزد در پایان به ظرفیت‌های هنرمندان استان اشاره کرد و گفت: باید با استفاده از این توانمندیها، آثار هنری فاخر و ارزشمند را به جامعه عرضه کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha