• شنبه / ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۵:۱۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 99011608072
  • خبرنگار : 50268

شهردار خمینی شهر:

آب و برق به آرامستان باغ فردوس رسید

آب و برق به آرامستان باغ فردوس رسید

ایسنا/اصفهان شهردار خمینی شهر گفت: با برنامه‌ریزی فشرده آب مورد نیاز و برق آرامستان باغ فردوس تأمین و همه امکانات مورد نیاز از جمله ماسک و تجهیزات برای تدفین آماده شده است.

علی اصغر حاج حیدری صبح امروز (شنبه-۱۶ فروردین) در جلسه شورای معاونین شهرداری با اشاره به مشکلات متعدد سال ۱۳۹۸، اظهار کرد: سالی که پشت سر گذاشتیم سال سختی بود که با سیل شروع و با کرونا تمام شد، اما با برنامه ریزی‌های خوبی که در شورای شهر و شهرداری خمینی شهر رقم خورد، خمینی شهر به یک کارگاه عمرانی تبدیل شد و اعلام می‌کنم که طی چند ماه آخر سال ۱۳۹۸ به اندازه یک دوره چهار ساله شورای شهر و شهرداری در این شهر کار شده و مردم این کارها را با چشم خودشان دیده‌اند.

وی با بیان اتمام دوره چهار ساله شورای شهر پنجم در سال ۱۳۹۹، گفت: تعیین بودجه‌های سالیانه و برنامه ریزی‌ها در این مدت به گونه‌ای بود که در پایان دوره شورای شهر در کل شهر تعادلی را در ارائه خدمات عمرانی، فرهنگی و اجتماعی داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، شهردار خمینی شهر با اشاره به شعار سال ۱۳۹۹ مبنی بر جهش تولید، برای تحقق این شعار گفت: شهرداری خمینی شهر نیز در پیروی از بیانات مقام معظم رهبری تلاش می‌کند که در جهش عمرانی شهر خدمات رسان مردم باشد.

حاج حیدری شرایط حال حاضر شهرستان را شرایطی ویژه دانست و گفت: در حال حاضر با حمله ویروس کرونا به کشور در شرایط ویژه‌ای قرار داریم و خمینی شهر نیز در وضعیت قرمز قرار دارد که خطرناک‌ترین وضعیت ممکن است.

وی افزود: شهرداری خمینی شهر در این شرایط در کنار بهداشت و درمان با محوریت فرماندار قرار گرفته و عملکرد آن در این زمینه واضح و شفاف بوده است.

شهردار خمینی شهر اولویت کاری شهرداری را متوقف نشدن چرخه عمران عنوان کرد و گفت: اولین تدبیر شهرداری این است که عمران، با در نظر گرفتن سلامت کارکنان نباید متوقف شود.

حاج حیدری با اعلام خبر جمع آوری روزانه بیش از ۲۰۰ تن زباله از سطح شهر گفت: این رقم در شب آخر سال به ۲۵۰ تن رسید. برای حفظ سلامتی پاکبانان ضمن ارائه آموزش‌های لازم، ماسک و دستکش نیز در اختیار آن‌ها قرار داده شده است.

وی به تأثیر زیباسازی و فضای سبز شهری در حفظ روحیه شهروندان اشاره کرد و گفت: با انجام تدابیری در جهت حفظ سلامتی نیروهای فضای سبز تلاش شد که برای سال جدید چهره شهر را سبز و سرزنده نگه داریم. 

شهردار خمینی شهر در مورد اقدامات انجام شده در جهت ضد عفونی شهر، گفت: سازمان‌های خدمات موتوری، اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی روزانه در چند نوبت اقدام به ضدعفونی وسائل حمل و نقل عمومی کرده‌اند. همچنین ۷۰ هزار ماسک خریداری و بین کارگران شهرداری توزیع و با همکاری و هماهنگی ارتش نیز طی چند مرحله سطح شهر ضدعفونی شد.

وی درباره تجهیز و آماده سازی غسالخانه آرامستان باغ فرودس جهت تدفین درگذشتگان مبتلا به کرونا گفت: با برنامه‌ریزی  فشرده، آب مورد نیاز و برق این آرامستان تأمین شد و همه امکانات مورد نیاز از جمله ماسک و تجهیزات برای تدفین آماده شده است.

شهردار خمینی شهر با اشاره به اهمیت حفظ سلامتی مدیران شهرداری، گفت: مدیران با برگزاری جلسات و ارائه آموزش‌های لازم به زیر مجموعه‌هایشان برای حفظ سلامتی کارکنان تلاش کنند. تعطیلی شهرداری و جمع نشدن ۲۰۰ تن زباله در شهر فاجعه است.

وی افزود: شهر یک موجود زنده است و موجود زنده نیاز به نگهداری دارد و شهرداری مسئول نگهداشتن شهر است.

حاج حیدری با اشاره به عملکرد درآمد و هزینه شهرداری‌ها، گفت: در کنار این موضوع باید توجه کرد که شهرداری یعنی درآمد و هزینه و شهرداری باید از مردم پول بگیرد تا بتواند ارائه خدمات کند. هر چند می‌دانیم که شرایط معیشتی برای برخی از خانواده‌ها سخت است، اما از کسانی که توانمند هستند می‌خواهیم تا خادمان خود را در شهرداری تنها نگذارند. اولین دغدغه ما این است که بتوانیم حقوق کارکنانمان را پرداخت کنیم.

شهردار خمینی شهر با تاکید بر اهمیت استفاده از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در جهت پیشبرد شهر اظهارکرد: نیروهای توانمندی را در مجموعه شهرداری داریم که از تمام این پتانسیل‌ها باید درست استفاده شود. امکاناتی نیز در قالب راهسازی و خدماتی داریم که با سر لوحه قرار دادن تفکر امانی- پیمانی کمک رسان خواهند بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha