• جمعه / ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ / ۰۰:۱۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 99011407026
  • خبرنگار : 71518

٢٢میلیارد برای سرمربی پرسپولیس!

٢٢میلیارد برای سرمربی پرسپولیس!

اشتباهات عجیب مدیرعامل سابق پرسپولیس باعث شده این باشگاه در طول یک فصل حدود ٢٢میلیارد بابت سرمربی خود بپردازد.

به گزارش ایسنا، در روزهایی که باشگاه پرسپولیس درگیر مشکلات مالی فراوان بود و نمی‌توانست دستمزد مربی خارجی خود بپردازد، مدیران این باشگاه طی اقدام عجیبی حاضر به پرداخت ۶ میلیارد تومان شدند تا گل‌محمدی را به خدمت بگیرند.

در نیم فصل لیگ نوزدهم و پس از اینکه کالدرون ایران را ترک کرد، انصاری‌فرد مذاکرات فشرده‌ای انجام داد تا رضایت نامه حضور گل‌محمدی در پرسپولیس را کسب کند اما از آنجایی که مسئولان باشگاه شهر خودرو با این مساله مخالف بودند، درخواست مبلغ سنگینی کردند تا بلکه پرسپولیسی‌ها از خواست خود منصرف شوند اما انصاری‌فرد که بر خود الزام کرده بود گل‌محمدی را جذب کند، در نهایت موافقت کرد طی دو فقره چک، ۶میلیارد درخواستی شهر خودرو پرداخت شود.

با اینکه پرسپولیسی‌ها جذب گل‌محمدی را موفقیت بزرگی برای خود می‌دانستند اما به نظر می‌رسد حضور این مربی در پرسپولیس، از نظر اقتصادی آنچنان هم به صرفه نبود. یکی از مهمترین دلایل جدایی کالدرون پرداخت نشدن دستمزدش در موعد مقرر بود که این نشان می‌داد باشگاه پرسپولیس در چه اوضاع مالی به سر می‌برد و در ادامه باشگاه متعهد به پرداخت ۶میلیارد تومان به خاطر رضایت نامه گل‌محمدی هم شد. به این مبلغ باید ٣میلیارد تومان دستمزد گل‌محمدی را هم اضافه کرد.

اینکه محمد حسن انصاری‌فرد در روزهایی که مدعی بود باشگاه اوضاع مالی خوبی ندارد، چطور به خود اجازه داد باشگاه را ٩میلیارد تومان دیگر متعهد کند؟ سوال بی جوابی است. پرسپولیس اگر به موقع مطالبات سرمربی آرژانتینی خود را پرداخت کرده بود، قطعا این مربی هم نمی‌توانست جدا شود و طلب کل مبلغ قراردادش را کند. حالا پرسپولیس به لطف هنر مدیریتی مدیرعامل سابق خود، در یک فصل باید ٨۵٠هزار دلار (که ٣٠٠هزار دلار آن پرداخت شده) به کالدرون بپردازند و ٩ میلیارد تومان هم برای گل‌محمدی کنار بگذارند. یعنی به عبارت ساده پرسپولیس در یک فصل حدود ٢٢میلیارد فقط بابت سرمربی خود باید هزینه کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۵ ۰۰:۳۰

وقتی ملاک انتخاب مدیر، هر چیزی جز تخصص باشد، نتیجه همین هست.

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۵ ۰۱:۳۷

واقعا جای تاسف دارد برای این مدیران و مسعولین، چقدر اشتباه؟

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۵ ۰۹:۴۴

شما باید به هییت مدیره ایراد بگیرید مدیر عاملی که حق امضا وحق انتساب یک نفر نداره چطور میتونه پول بیاره هییت مدیره ای که نه کاری میکنند ونه اجازه کار به مدیر میدادند الان بیایند جواب بدهند چرا نمیروند گم شوند

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۵ ۱۱:۰۳

عزیزم خرج که از بیت المال باشه همینه.دلشون که نسوخته.آخرش وزارت ورزش باید بیاد جلو و پولو پرداخت کنه.

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۵ ۱۱:۰۵

بهترین کار ممکن رو انجام داد نتیجه اونم اختلاف در صدر نشینی بود

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۵ ۱۱:۴۹

"اینکه محمد حسن انصاری‌فرد در روزهایی که مدعی بود باشگاه اوضاع مالی خوبی ندارد، چطور به خود اجازه داد باشگاه را ٩میلیارد تومان دیگر متعهد کند؟" دو جواب داره. یا دروغ می‌گفته که اوضاع مالی خوبی نداره(همانند بیشتر ما ایرانیا که هنگامی‌که از ما می‌پرسن اوضاع مالی چطوره، اگه خوب یا حتا متوسط باشه، می‌گیم بد). یا اینکه چون پول زحمت‌کشی نیست و از جیب ما پرداخت می‌شه، دلش نسوخته، و بخاطر بی‌لیاقتی، بی‌کفایتی و بی‌فکری، که ویژگی بیشتر مدیران و مسئولین هست، حیف‌ومیل می‌کنه.

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۵ ۱۱:۵۵

باسلام: قراردادهای فی مابین اگر روشن ،شفاف ، عادلانه، محکم ، تعهد پذ یرو منصفانه باشد جای هیچگونه اشکالی نیست ولی اگر غیر از اینها باشد و بخصوص اشتباهات هم خدای ناکرده عا لمانه و عامدانه باشد . باید درآن سازمان ویا هرجیز دیگررا فورا بست و فاتحه انرا خواند. والسلام .

avatar
۱۳۹۹-۰۱-۱۵ ۱۴:۲۱

تیم حکومتی و پر هزینه‌هم استقلاله