به گزارش ایسنا، دکتر سید جواد حسینی با تاکید بر اینکه برنامههای اجرایی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه در ایام نوروز باید برای خانوادهها هیچ هزینهای نداشته باشد اظهارکرد: فعالیتهای یادگیری دانش آموزان با نیازهای ویژه در ایام نوروز مبتنی بر توجه به تفاوتهای فردی، علاقه و استعداد دانش آموزان خواهد بود و از ارائه تکالیف به صورت مجلات پرحجم و دشوار اجتناب خواهد شد.
وی افزود: توجه به پرورش خلاقیت دانشآموزان، توجه به ویژگیها و تواناییهای هر گروه از دانش آموزان استثنایی، اجتناب از تحمیل فعالیتهای خارج از توان و علاقه و تنظیم نوع و تعداد فعالیتها متناسب با نوع معلولیت دانش آموزان از ویژگیهای فعالیتهای یادگیری دانشآموزان در ایام نوروز خواهد بود.
به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش؛ حسینی در پایان گفت: طراحی تکالیف در قالب نقاشی و کاردستی، چگونگی مراقبت از خود و دیگران در ایام نوروز، نوشتن آداب و رسوم محلی عید نوروز و تهیه پیامهای تبریک از جمله فعالیتهای پیشنهادی در ارائه تکالیف میتواند باشد.
انتهای پیام
نظرات