• چهارشنبه / ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ / ۰۳:۲۲
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 98122721151
  • خبرنگار : 71613

پیشکسوت دوومیدانی: رئیس فدراسیون باید بحق و بدون تنش انتخاب شود

پیشکسوت دوومیدانی: رئیس فدراسیون باید بحق و بدون تنش انتخاب شود

پیشکسوت دوومیدانی گفت: شرایط مجمع برای انتخاباتی که دم از جوانمردی و شجاعت می‌زند، درست نبود و رئیس فدراسیون باید در محیطی آرام و بدون تنش انتخاب شود.

ولی‌الله صالح نیا، پیشکسوت دوومیدانی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد انتخابات دوومیدانی، گفت: انتخابات چیزی نبود که دوستان توقع داشتند به همین دلیل آقای کیهانی (رئیس سابق فدراسیون) جلسه را ترک کرد و فکر می‌کنم حق و حقوقی برای خود قائل بود که باید رعایت می‌شد. گویا در روز انتخابات قرار بوده مجمع به تعویق بیفتد اما چند دقیقه بعد تلفن آقای علی‌نژاد(معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان) زنگ می‌خورد و پس از آن می‌گوید که یک نفر دیگر به مجمع اضافه شده است.

او در این مورد افزود: آن شرایط برای انتخاباتی که دم از جوانمردی و شجاعت می زند، درست نبود. کاندیداها همگی با هم دوست  و هم دوره ورزشی بودند و همه قابل احترام هستند در نتیجه  هیچ کدام‌شان مقصر نیستد بلکه مسئولی که انتخابات را برگزار می‌کند، مسئول است.

صالح نیا با بیان اینکه دوومیدانی به مدیر و مدبر نیاز دارد، ادامه داد: با توجه به اینکه دوومیدانی رشته‌ای پایه و مادر است و حتما باید رئیس داشته باشد تا برای المپیک و مسابقات پیش رو برنامه‌ریزی انجام بدهد، نیاز است تا هر چه زودتر شرایط مشخص شود.  رئیس فدراسیون باید بحق و با دموکراسی مد نظر ورزشی‌ها، در محیطی آرام و بدور از تنش انتخاب شود. نمی‌دانم برگزاری انتخابات با رای‌گیری از راه دور، تلفنی و نامه‌ای صحیح است یا نه؟ باید این مسائل را از مسئولان برگزار کننده پرسید اما از آنجایی که المپیک در پیش است و این رشته هم چند ورزشکار المپیکی دارد باید وضعیت خیلی زود مشخص شود.

او در مورد ورود سازمان بازرسی به حواشی انتخابات دوومیدانی گفت: اگر در چیزی غل وغش نباشد، نیازی به بازرسی و شکایت نیست؛ فرد وارد کارزار انتخاباتی می‌شود و در انتها می‌برد یا می‌بازد اما اگر کاندیدایی حس کند حقی از او ضایع شده، شکایت می‌کند.

این پیشکسوت دوومیدانی در پایان گفت: برای همه کاندیداها آرزوی سلامت و موفقیت دارم، هر کدام که به حق انتخاب شوند به دنبال کمک به دوومیدانی هستند و امیدوارم باعث سرافرازی شوند. در پایان برای مردم ایران و جهان آرزوی سلامتی دارم چون این ویروس جهانگیر شده و همه را به خطر انداخته است. امیدوارم پزشکان هر چه سریعتر برای آن راهکاری پیدا کنند. در انتها برای هموطنانم در بهار ۹۹ آرزوی سلامتی دارم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha