• یکشنبه / ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۴:۱۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98122519183
  • خبرنگار : 30054

رشد ۶۳درصد تماشای کارتون در دیجیتون در روزهای بحران کرونا

رشد ۶۳درصد تماشای کارتون در دیجیتون در روزهای بحران کرونا

همزمان با گسترش ویروس کرونا در کشور، دیجیتون به عنوان یکی از بزرگترین پلتفرم‌های صوتی و تصویری کودکان و نوجوانان خود را مسئول دانست در راستای انجام وظایف مسئولیت اجتماعی، سرویس خود را رایگان ارائه کند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی دیجیتون، این سرویس با ارائه رایگان حداقل ۴/۰۰۰ عنوان محصول شامل کارتون، موزیکال، کتاب‌های صوتی و محتوای درسی تلاش میکند علاوه بر تامین اوقات فراغت برای کودکان در منزل، هیچ کودکی با حفظ سلامتی خود از تحصیل جا نماند.

هدف دیجیتون از ارائه خدمات رایگان چه بود؟

دیجیتون در راستای انجام بخشی از وظایف مسئولیت اجتماعی خود با شعار "همه با هم برای ایران" به عنوان مجموعه‌ای فعال در حوزه سرگرمی کودک از اواسط اسفندماه سرویس خود را رایگان ارائه کرد تا والدین بتوانند با استفاده از این سرویس تماشا و دانلود کارتون محیط خانه را برای کودکانی که در منزل به سر می‌برند مناسب کنند. هدف دیجیتون از این اقدام تامین سرگرمی برای کودکان در منزل، آسودگی خاطر والدین و حفظ نشاط و سلامتی آنها بود.

تماشای انیمیشن و محصولات درسی چقدر رشد داشت؟

بررسی رفتار کاربران دیجیتون در چندین روز گذشته نشان می‌دهد که مدت زمان تماشای انیمیشن در این سرویس رشد ۶۳ درصدی داشته است. همچنین تعداد مشاهده ویدئو در دیجیتون ۴۱ درصد رشد داشته است. تماشای محصولات درسی دیجیتون همچنین به میزان ۳ برابر خود رسید. 

استقبال گسترده از این سرویس در هفته گذشته و افزایش رشد میزان تماشا بیانگر این موضوع است که تماشای کارتون و انیمیشن به عنوان یک ابزار سرگرمی سهم بسزایی در تامین اوقات فراغت کودکان دارد. محصولات درسی دیجیتون نیز در شرایط این چنینی که دسترسی به مدرسه همانند گذشته وجود ندارد می‌تواند همراه خوبی برای دانش آموزان باشد.

پربازدیدترین انیمیشن ها در دیجیتون چه محصولاتی بودند؟

کارتون فروزن ۲، باب اسفنجی، پاندای کنگ فوکار، مربی اژدها، شیرشاه، سریال تایتان های جوان به پیش، ترول‌ها، لاکپشت‌های نینجا، بچه رئیس و داستان اسباب بازی ۴ در این مدت پربازیدترین انیمیشن‌هایی بودند که توسط کاربران مشاهده شدند.

آیا هنوز می‌توان به صورت رایگان از محصولات دیجیتون استفاده کرد؟

طرح رایگان شدن سرویس دیجیتون تا آخر سال تمدید شده است. علاقه‌مندان به منظور استفاده از سرویس دیجیتون به صورت رایگان می‌توانند کلمه "سلامت" را به شماره ۲۰۰۰۶۰۰۰ بفرستند.

دیجیتون با این اقدام امیدوار است بتواند گامی در راستای مسیر سلامت و شادابی تمامی کودکان و نوجوانان بردارد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha