• سه‌شنبه / ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۲:۵۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 98122015376
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرماندار اردستان:

مردم برای پیشگیری از کرونا امر به معروف و نهی از منکر کنند

مردم برای پیشگیری از کرونا امر به معروف و نهی از منکر کنند

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: مردم باید نسبت به یکدیگر در پیشگیری از بیماری کرونا امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند.

حمیدرضا تاملی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: پس از تشکیل قرارگاه عملیاتی امام سجاد شهرستان اردستان که در راستای موضوع شکست کرونا فعالیت می کند مهمترین برنامه ای که این قرارگاه انجام می دهد رفع مشکلات شبکه بهداشت و درمان است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ماسک های معمولی و فیلتردار، انواع مواد ضدعفونی، لباس قرنطینه، تب سنج لیزری و... از مهمترین کمبودهای بیمارستان اردستان است، افزود: تامین این اقلام با توجه به بودجه های دولتی امکان پذیر نبوده و برای اینکه بتوانیم این اقلام را تهیه کنیم از همیاری خیران و مردم استفاده کردیم.

فرماندار اردستان با بیان اینکه همکاری مسئولان، خیران و مردم در حل مشکلات بسیار موثر است و برای رفع مشکلات باید از ظرفیت های مردمی استفاده کرد، گفت: تاکنون مردم اردستان بیش از یک میلیارد ریال به حساب خیران بیمارستان اردستان واریز کردند.

تاملی، با تمجید از کمک های مردم و خیران برای مقابله با کرونا گفت: با توجه به حجم اقلام مصرفی در بیمارستان اردستان از مردم و خیران درخواست کمک های بیشتری داریم. درخواست داریم افراد و گروه ها کمک های خود را به شماره حساب اعلام شده مرکز خیرین بیمارستان اردستان (6037691990042251) واریز کنند.

وی با بیان اینکه روزانه حجم زیادی از اقلام در بیمارستان و شبکه بهداشت و درمان اردستان مصرف می شود که گاهی مواقع هزینه تامین آن وجود ندارد، گفت: اگر اقلامی که توسط افراد و گروه های مختلف توزیع می شود، مدیریت شود می توانیم تا حدود زیادی حداقل نیازهای بیمارستان و شبکه بهداشت را تامین کنیم.

فرماندار اردستان با بیان اینکه در بازدیدی که از سطح شهر داشتیم متاسفانه مردم هنوز ویروس کرونا را جدی نگرفتند و برخی افراد غیر ارادی، برای دیگران مشکل ایجاد می کنند، گفت: فرمانداری اردستان به عنوان یک دستگاه زیاد نمی تواند جلوی مردم را بگیرد و خود مردم باید با آگاهی توصیه های بهداشت و درمان را رعایت کنند.

تاملی با بیان اینکه اگر مردم توصیه های بهداشتی را رعایت نکنند مطمئنا وضع موجود بدتر خواهد شد، گفت: مبارزه با کرونا نیازمند بسیج همگانی است. مردم باید نسبت به یکدیگر در پیشگیری از این ویروس امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha