• شنبه / ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۶:۳۴
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 98121713459
  • منبع : نمایندگی کردستان

مدیر کل بیمه سلامت کردستان خبرداد:

بیمه سلامت کردستان از پرداخت ۳۲۰ میلیارد ریال مطالبات به موسسات طرف قرار داد خبر داد

بیمه سلامت کردستان از پرداخت ۳۲۰ میلیارد ریال مطالبات به موسسات طرف قرار داد خبر داد

ایسنا/کردستان مدیرکل بیمه سلامت کردستان از پرداخت ۳۲۰ میلیارد ریال از مطالبات مؤسسات طرف قرارداد بیمه سلامت در استان خبرداد.

  انوراسماعیلی امروز(۱۷ اسفند) در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه از ابتدای اسفندماه تا کنون ۳۲۰ میلیارد ریال از مطالبات مؤسسات تشخیصی درمانی طرف قرارداد پرداخت شده است، اظهار کرد: از این میزان ۲۳۰میلیارد ریال مربوط به مراکز دولتی که شامل بیمارستان ها، شبکه های بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی بوده و مبلغ ۹۰ میلیارد ریال هم به مراکز خصوصی اعم از پزشکان، داروخانه ها و ... پرداخت شده است.

وی ضمن قدردانی از تلاش و همت پزشکان و تمامی کارکنان حوزه بهداشت و درمان استان که در خط مقدم مبارزه با کرونا با ایثار و از خودگذشتی به تلاش و خدمت مشغول هستند، افزود: اداره کل بیمه سلامت استان کردستان نیز در راستای رسالت قانونی خود و به منظور حمایت و پشتیبانی از کارکنان حوزه سلامت و صیانت از بیمه شدگان در برابر بیماری کرونا، تمهیداتی را اندیشیده است که امیدواریم با تلاش همه مسئولان کشور و زحمات کارکنان حوزه سلامت موفق به شکست ویروس کرونا شده و از این بحران نیز سربلند بیرون بیاییم.

 مدیرکل بیمه سلامت کردستان بیان کرد: با توجه به اهمیت پیشگیری از سرایت و شیوع ویروس کرونا و صیانت از سلامت بیمه شدگان، به منظور کاهش مراجعات حضوری بیمه شدگان به دفاتر پیشخوان جهت تعویض دفترچه، اعتبار دفترچه های تمامی بیمه شدگان (به جز صندوق ایرانیان) که اعتبار آن ها از ابتدای اسفندماه منقضی شده است، در صورت داشتن نسخه سفید، بدون نیاز به مراجعه، تمدید شده و تا پایان فروردین ماه ۹۹ معتبر و می توانند از خدمات بهره مند شوند.
وی خاطرنشان کرد: مرکز تماس ۱۶۶۶ بیمه سلامت به صورت شبانه روزی به سؤالات بیمه شدگان و سایر اقشار مردم در خصوص بیماری کرونا پاسخ گو خواهند بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha