• پنجشنبه / ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۹:۴۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 98121512315
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

افتتاح پارک شهروند خمینی‌شهر بعد از اتمام کرونا

افتتاح پارک شهروند خمینی‌شهر بعد از اتمام کرونا

ایسنا/اصفهان شهردار خمینی‌شهر با اعلام توزیع رایگان ۱۰ هزار اصله نهال بین شهروندان این شهرستان به مناسبت روز درختکاری، از افتتاح رسمی پارک شهروند خمینی‌شهر بعد از اتمام بحران کرونا خبر داد.

شهردار خمینی‌شهر که امروز (پنجشنبه، ۱۵ اسفندماه) برای کاشت درخت به پارک شهروند شهرک منظریۀ این شهرستان آمده بود، با اشاره به توافق شهرداری خمینی‌شهر با اداره راه و شهرسازی در مورد زمین‌های شهرک منظریه گفت: پس از توافقی که شهرداری خمینی‌شهر با اداره راه و شهرسازی داشت، ۹۰ درصد زیرسازی و آسفالت و جدول شهرک منظریه انجام شد.

علی اصغر حاج‌حیدری، از توزیع ۱۰ هزار اصله نهال رایگان توسط معاونت خدمات شهری شهرداری خمینی شهر بین شهروندان خبر داد و اظهار کرد: درختان و منابع طبیعی، نعمت‌های ارزندۀ پروردگار برای استمرار حیات انسان‌ها و بسیاری از دیگر موجودات هستند.

وی یادآور شد: از اوایل اسفند ماه تاکنون، پنج هزار اصله نهال در میادین و بوستان‌های شهر غرس شده و تا پایان سال نیز پنج هزار نهال دیگر کاشته خواهد شد.

به گزارش ایسنا، شهردار خمینی‌شهر با اشاره به پارک شهروند گفت: این پارکِ ۳۵ هزار متر مربعی که در شهرک منظریه احداث شده، دارای سرویس‌های بهداشتی، اتاق نگهبانی، آب‌خوری، وسایل ورزشی و وسایل بازی است.

حاج حیدری ادامه داد: امروز با حضور اعضای شورای شهر درختان این پارک کاشته خواهد شد و پس از گذشت بحران کرونا در کشور، این پارک را به صورت رسمی افتتاح خواهیم کرد.

عبدالله کیانی، رئیس شورای شهر خمینی‌شهر  نیز با گرامیداشت روز درختکاری گفت: شهرک منظریۀ خمینی شهر سال‌ها آسفالت نشده و کوچه‌های آن خاکی بود که به لطف الهی و همراهی مسئولان استان و شهر، این مشکل دیرینه حل و در دوره چهارم و پنجم شورای شهر با تلاش شهردار، بیش از ۹۰ درصد این منطقه آسفالت و جدول گذاری شد.

وی با اشاره به احداث پارک شهروند در این شهرک ادامه داد: این پارک با مشکلاتی همچون آب‌رسانی مواجه بود، اما الحمدالله این مشکل مرتفع شده و امروز همزمان با روز درختکاری، درختان این پارک کاشته می‌شود.

به گزارش ایسنا، در این آیین، درختانی برای یادبود و گرامیداشت مرحوم آیت الله رحیمی، امام جمعه فقید خمینی‌شهر و شهید دکتر حسین غفوری، نائب رئیس شورای شهر این شهرستان در پارک شهروند کاشته شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha