• چهارشنبه / ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98121411433
  • خبرنگار : 30054

دیجیتون در روزهای بحران کرونا سرویس خود را رایگان کرد

دیجیتون در روزهای بحران کرونا سرویس خود را رایگان کرد

این روزها احتمالاً خیلی از پدرها، مادرها و کودکان به خاطر عبور از بحران ویروس کرونا و مصون ماندن از فضای روانی جامعه مدت زمان بیشتری در منزل به سر می‌برند. سپری کردن زمان طولانی در منزل برای ما بزرگترها می‌تواند خوشایند باشد؛ اما از آنجاییکه کودکان مثل گذشته امکان استفاده از امکانات تفریحی خارج از منزل مانند شهربازی، کلاس‌های آموزشی، مهدکودک و … را ندارند نیازمند توجه ویژه‌ هستند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی دیجیتون، این مجموعه به عنوان یکی از بزرگترین پلتفرم‌های سرگرمی کودک و نوجوان با دارا بودن بیش از ۴.۰۰۰ عنوان محصول تلاش کرده تا علاوه بر تامین اوقات فراغت کودکان و دانش‌آموزان با تامین محتوای درسی در پلتفرم خود بستری را برای دانش‌آموزان فراهم کند تا با خیالی آسوده در منزل بتوانند آموزش را دنبال کنند و نگران جا ماندن از مدرسه و آموزش نباشند.

به همین ترتیب از زمان فراگیر شدن ویروس کرونا در کشور، دیجیتون به عنوان مجموعه‌ای که درحوزه سرگرمی کودک فعالیت می‌کند با رایگان کردن محصولات خود به مدت یک هفته سعی کرده تا محیط خانه را برای کودکانی که در منزل به سر می‌برند مناسب کند.

در این طرح تمامی محصولات دیجیتون شامل انیمیشن، موزیکال، داستان‌های صوتی و محصولات درسی به مدت یک هفته به صورت رایگان در اختیار کودکان و دانش‌آموزان عزیز قرار می‌گیرد. علاقه‌مندان جهت استفاده از خدمات دیجیتون به شکل رایگان می‌توانند کلمه "سلامت" را به شماره ۲۰۰۰۶۰۰۰ بفرستند.

دیجیتون همچنین در یک مقاله به ارائه چند راه حل درخصوص سرگرم کردن کودکان در تعطیلات و در منزل پرداخته که کودکان را مشغول، شاد و مستقل می‌کند. علاقه مندان درصورت علاقه به مطالعه، مقاله راه حل‌های سرگرم کردن کودکان را باز کنند.

گفتنی است دیجیتون اولین و کامل‌ترین سرویس تماشای آنلاین انیمیشن با بیش از ۵۰۰.۰۰۰ نصب فعال مناسب برای سنین مختلف با ترافیک رایگان است که در انواع موبایل، تبلت و تلویزیون‌های هوشمند قابل اجراست. انیمیشن‌های دارای دوبله اختصاصی، سیستم کنترل والدین، سیستم تنظیم هوشمند کیفیت و تماشای آسان و بدون قطعی و دسته بندی شدن انیمیشن و کارتون‌ها برای انواع سلیقه‌ها از ویژگی‌های این سرویس است.

نصب دیجیتون

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha