• یکشنبه / ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۱:۲۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98121108402
  • خبرنگار : 30054

خرید آنلاین گردوی تویسرکان

خرید آنلاین گردوی تویسرکان

احتمالا خیلی از ماها برای خرید گردو تردید داریم.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه پوست کاغذی، شاید چون گردو را کالایی گران‌قیمت می‌دانیم یا از کیفیت و نوع گردو مطمئن نیستیم؟ شاید برایتان جالب و حتی عجیب باشد اگر بگوییم که هزینه خرید گردو برای مصرف یک‌ماه می‌تواند تقریبا با هزینه اقلام مصرفی و روزانه ما مثل نان برابری کند.

بنابراین الان زمان آن است که با خرید مغز گردو این خوراکی مقوی و مغذی روی سلامتی و آینده خودمان و خانواده‌مان سرمایه‌گذاری کنیم. چرا که گردو سرشار از ویتامین ای و آنتی‌اکسیدان است.

پس اگر برای حفظ سلامتی‌تان به دنبال یک ماده خوراکی مقوی هستید، به گردو فکر کنید.

در گردو انواع ویتامین ب، منیزیم، مس، آهن، کلسیم فسفر و ... وجود دارد که این خوراکی خوش‌مزه و پرکاربرد را به منبع عالی از ویتامین‌ها و مواد معدنی تبدیل کرده‌اند.

با این‌ حال برای خرید گردو ممکن است که بین انتخاب گردو با پوست یا مغز گردو بدون پوست با توجه به هزینه‌ها شک داشته ‌باشید، چون هنوز هم خیلی‌ها باور دارند که قیمت گردو با پوست کمتر از قیمت مغز گردو ارزان‌تری دارد اما بازهم باید بگوییم که واقعیت چیز دیگری است.

تا قبل از سال ۹۶ اگر می‌گفتید که گردو باپوست ارزان‌تر است کاملا حق با شما بود اما امروزه با توجه به سرمازدگی‌های اخیر و ... می‌توان گفت که خرید گردو بدون پوست به‌مراتب به‌صرفه‌تر است.

هرچند فقط قیمت گردو نیست که می‌تواند روی تصمیم‌گیری به خرید اثرگذار باشد. به خاطر واسطه‌های فراوان، انواع گردوهای بی‌کیفیت و مانده هم در بازار موجود است و تشخیص تازگی و کیفیت آن‌ها کمی دشوار خواهد بود.

برای بررسی کیفیت و در نهایت خرید گردو بهتر است که اول بدانیم گردو در چه منطقه‌ای کاشته شده و توسط چه آبی (آب جویبار، فاضلاب و ...) آبیاری شده است؟ نژاد گردو چیست و ....

اما قطعا در هنگام خرید نمی‌توانیم شخصا جواب این سوالات را پیدا کنیم و به همین دلیل شاید بد نباشد تا نگاهی به یک‌ کسب‌وکار نوپا داشته باشیم که تصمیم دارد با حذف واسطه‌های موجود در بازار گردو، تجربه خریدی مطمئن را فراهم کند.

فروشگاه آنلاین پوست‌کاغذی با حذف واسطه‌ها قصد دارد تا محصول را مستقیما از دست باغداران به دست مشتریان برساند و اعتماد را به مردم بازگرداند.

در این فروشگاه می‌تواند انواع گردو باپوست،‌ مغز گردو، گردو خورشتی و ... را پیدا کنید. این فروشگاه تمامی محصولات خود را از نظر هزینه و کیفیت تضمین می‌کند و اگر از کیفیت گردوها یا بسته‌بندی و ارسال ناراضی باشید، می‌توانید آن را بازگردانید و تمامی پول خود را پس بگیرید.

همچنین فروشگاه پوست‌کاغذی برای حفظ تازگی مغز گردوها، پس از دریافت سفارش پوست گردوها را شکسته و مغز می‌کند.

چرا که خواص گردو درصورتی‌ که برای مدت زیاد مغز شده باشد از بین می‌رود و به همین دلیل تا زمان تحویل گردوها را مغز نمی‌کند.

اگر می‌خواهید خریدی مطمئن، آسان و با کیفیت انجام دهید و برای حفظ سلامتی خود و خانواده‌تان به دنبال گردو باکیفیت هستید، از فروشگاه پوست‌کاغذی خرید کنید.

پوست‌کاغذی همچنین این فرصت را برای ساکنان تهران فراهم کرده است تا بتوانند هزینه خرید گردوی خود را پس از تحویل سفارش درب منزل پرداخت کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha