• شنبه / ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۵:۰۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98112619060
  • خبرنگار : 30054

روتس بلوئر چیست؟

روتس بلوئر چیست؟

بلوئر هوادهی یا روتس بلوئر جایگاه خوبی در صنعت دارد و کاربردهای فراوان آن باعث محبوبیت این پمپ هواده شده است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فامکو، پمپ بلوئر یا روتس بلوئر از پمپ‌های دمنده و مکنده در جهان می‌باشد که کاربرد بسیاری در صنعت روز دنیا دارد و نبود آن باعث چالش مهمی در صنعت هوادهی دنیا می‌شود.

کارشناسان فروش واحد روتس بلوئر ‌هایپر صنعت فامکو به‌عنوان وارد کننده پمپ‌های هواده و روتس بلوئر در ایران آماده ارائه هر گونه خدمات مشاوره‌ای و فروش از قبیل ارسال کاتالوگ، دیتاشیت و پیش فاکتور (ارزی و ریالی) می‌باشند.

 به‌صورت کلی مکانیزم کار در روتس بلوئر ها به این صورت است که سیال هوا از طریق فیلتر ورودی هوا به داخل واحد هواساز بلوئر مکیده و پس از افزایش فشار از طریق اگزوز خروجی وارد سیستم مورد نظر می‌شود. اکثر روتس بلوئرها فشاری مابین ۵۰ تا ۱۰۰۰ میلی بار در حالت دمش و ۵۰ الی ۵۰۰ میلی بار در حالت مکندگی تولید می‌کنند. بلوئرهای هوادهی یا روتس بلوئر قابلیت تامین دبی ۱۰ الی ۹۰۰۰ مترمکعب بر ساعت را دارا می‌باشند.

یکی از مزیت‌های پمپ روتس بلوئر، قابلیت جابجایی مثبت آن است. در واقع فشار و دبی تولیدی توسط بلوئر را می‌توان به‌صورت نقطه‌ای تنظیم کرد. پکیج روتس بلوئر از چند قسمت اصلی مانند فیلتر ورودی هوا، واحد هواساز، اگزوز خروجی هوا، الکتروموتور، پولی و تسمه‌ها تشکیل‌ شده است. روتس بلوئرها را می‌توان به دو صورت فولی تسمه و کوپله مسقتیم کوپل نمود. توان الکتروموتور انتخابی، جهت کوپله کردن به روتس بلوئر، بستگی به میزان فشار و دبی موردنیاز ما از دستگاه می‌باشد که طبق نمودارهای موجود در کاتالوگ فنی بلوئر قابل بررسی می‌باشد.

روتس بلوئرهای موجود در بازار ایران به دو صورت تایوانی و اروپایی می‌باشد. برندهای تایوانی شامل LONGTECH، GREATECH ،TRUNDEAN ،SHOWFOU می‌باشد و برندهای اروپایی موجود شامل AERZEN ،ROBUSCHI PEDROGIL ،MAPROAIR می‌باشد. روتس بلوئرهای اروپایی دارای تکنولوژی بالاتری نسبت به تایوانی‌ها بوده به همین دلیل در دورهای بالای ۳۰۰۰ بدون هیچ مشکلی کار خواهند کرد و بلوئرهای تایوانی تا ۱۸۰۰ دور کارایی دارند.

اجزا اصلی روتس بلوئر شامل:

شافت، گیربگس، واحد هواساز، بیرینگ‌ها، چرخدنده‌ها، روتورها، سیلندر و سرسیلندر بلوئر، فیلتر ورودی هوا و اگزوز خروجی هوا می‌باشد.

مزایای بلوئر هوادهی روتس:

- راندمان کاری خوب و با قدرت نسبت به پمپ‌های هواده دیگر.

- کارکرد به‌صورت OIL FREE یا تمیز و روغنی نبودن هوای خروجی.

- تعمیر و نگهداری نسبتا راحت.

- تولید فشار و دبی نسبتا مناسب و قابل توجه.

- توانایی تحمل فشار کاری بالا.

به‌طورکلی کاربردهای روتس بلوئر را در صنایعی همچون: صنایع پرورش ماهی، سیستم‌های تصفیه خانه فاضلاب، سیستم‌های انتقال مواد پودری و گرانولی، صنایع خودروسازی، صنایع ماشین‌سازی، صنایع کاشی و سرامیک، صنعت معدن و صنایع بسته‌بندی می‌توان شاهد بود.

تعمیرات بلوئر روتس نیازمند تخصص و تجربه بالا می‌باشد که مجموعه توانمند هایپر صنعت فامکو با دارابودن کارگاه مجهز و با بهره‌گیری از نیروهای فنی و ماهر، توانایی رفع انواع عیب‌های پیش‌آمده برای روتس بلوئر را دارا بوده و پس از تعمیر دستگاه را به مدت یک سال نیز گارانتی می‌کند.

انتهای رپرتاژآگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha