به گزارش ایسنا، رضا اسدیفرد با بیان این که این باشگاه با هدف بهبود کیفی و افزایش کمی خدمات آزمایشگاهی در حوزه فناوریهای راهبردی کار خود را از شهریور ۹۴ آغاز کرده است، اظهار کرد: طی بیش از چهار سال فعالیت، خدمات مختلفی را به اعضاء حقیقی و حقوقی خود ارائه کرده است.
وی افزود: باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوریهای راهبردی با تسهیل دسترسی به خدمات آزمایشگاه ها، به شرکتها و محققان دانشگاهی کمک کرده تا بتوانند دسترسی سریعتر و سادهتری به خدمات آزمایشگاهی داشته باشند.
مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوریهای راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تصریح کرد: این باشگاه برای گروههای مختلفی از اعضاء خود، حمایتهای مالی ویژهای در نظر گرفته است. مثلا در سال جاری دانشجویان دکتری و محققان پسادکتری دانشگاهها و موسسات علمی پژوهشی سراسر کشور با ثبت نام در باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی از یارانه دریافت خدمات آزمایشگاهی به میزان ۴۰ درصد هزینه خدمات تا سقف مبلغ ۲۰ میلیون ریال بهرهمند شدند.
اسدیفرد گفت: علاوه بر یارانه طرح حمایتی مذکور، این گروه از اعتبار ۱ میلیون ریالی عضویت جدید در باشگاه مشتریان با تخفیف ۱۰۰ درصدی به عنوان هدیه عضویت و نیز اعتبار ۵ میلیون ریالی طرح ویژه اعضای باشگاه مشتریان، استفاده کردند.
انتهای پیام
نظرات