• شنبه / ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۰:۳۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 98111913468
  • خبرنگار : 71565

وحدتی هلان: مردم نمایندگان کارآمد را انتخاب کنند

وحدتی هلان: مردم نمایندگان کارآمد را انتخاب کنند

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای بیان کرد: تحریم انتخابات می‌تواند آسیب‌هایی را برای کشور و اقتدار کشور به دنبال داشته باشد.

محمد وحدتی هلان در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم انتخابات کار درستی نیست، چرا که در انتخاباتی همچون انتخابات مجلس شورای اسلامی سرنوشت کشور به دست منتخبین مردم در مجلس روشن خواهد شد. اگر افرادی هستند که قصد تحریم انتخابات دارند باید بدانند که این موضوع چندین آسیب را در کشور ایجاد می‌کند.

وی در این خصوص تصریح کرد: اگر در انتخابات شرکت نکنند و مشارکت حداکثری را شاهد نباشیم مطمئنا دشمنان ما خوشحال و دوستان ما ناراحت خواهند شد و این موضوع موجب می‌شود از اقتداری که نظام جمهوری اسلامی ایران باید در جهان نشان دهد برخوردار نشویم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما به عنوان یک ایرانی و یک مسلمان و فردی که باید در مقابل دشمنان ایستادگی کند قطعا لازم است اقتدار خود را نشان دهید و با حضور بر پای صندوق‌های رای تکلیف مجلس شورای اسلامی را روشن سازیم. در واقع آحاد مردم با حضور حداکثری خود پای صندوق‌های رای می‌توانند نمایندگان کارآمدی را به مجلس شورای اسلامی بفرستند تا در نتیجه شاهد یک اقتدار برای حل مشکلات باشیم.

وحدتی هلان در خصوص افرادی که قصد شرکت در انتخابات ندارند شرکت کردنشان و رای سفید دادنشان موثرتر از شرکت نکردنشان است گفت: امروز افراد زیادی از مناطق مختلف و از احزاب وجود دارند به نظر من افراد می‌توانند با مقداری تحقیق و بررسی کاندیداهای مورد نظر خود را انتخاب کنند، ولی اگر افرادی هستند که نتوانستند کاندیدای مورد نظر را پیدا کنند در انتخابات شرکت کرده و به هر گونه که صلاح می‌دانند رای بدهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha