• پنجشنبه / ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ / ۲۲:۲۲
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 98111712847
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

رئیس بنیاد مستضعفان تاکید کرد:

گام بلند بنیاد مستضعفان برای رونق تولید، اشتغال و درآمدزایی مردم

گام بلند بنیاد مستضعفان برای رونق تولید، اشتغال و درآمدزایی مردم

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس بنیاد مستضعفان گفت: نباید تنها به تامین زیرساخت‌ها اکتفا کرد؛ بلکه موضوعاتی چون تولید، اشتغال و افزایش درآمدهای مردم در مناطق محروم و نیازمند باید مدنظر قرار گیرد.

پرویز فتاح، پنج‌شنبه شب ۱۷ بهمن، در سفر به خراسان جنوبی و در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: هر آنچه از محرومیت‌زدایی در روستاها و شهرستان‌های خراسان‌جنوبی رخ داده، امیدآفرین و مطلوب بوده اما نقطه نهایی کار نیست.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر محرومیت‌زدایی از مناطقی چون نهبندان، افزود: در گذشته نیز بنیاد مستضعفان در خراسان‌جنوبی خدماتی داشته، اما تلاش ما بر این است که در دوره جدید بهتر از گذشته عمل کنیم.

به گزارش ایسنا، رئیس بنیاد مستضعفان کشور ادامه داد: در خراسان‌جنوبی موضوع خاص مرتبط با فعالیت‌های بنیاد بحث املاک است که با توجه به اینکه مسئولیت بخش املاک بنیاد برعهده یکی از استانداران پیشین خراسان‌جنوبی است بر آن اشراف کامل دارند.

وی افزود: در مورد خراسان‌جنوبی تمرکز بنیاد مستضعفان بر محرومیت‌زدایی از شهرستان درمیان با فعالیت‌های ویژه بنیاد علوی است و البته سایر مناطق نیز مورد توجه خواهد بود.

رئیس بنیاد مستضعفان بیان کرد: از مجموعه بنیاد علوی می‌خواهیم که همه اقدامات در حوزه محرومیت‌زدایی در خراسان‌جنوبی را با توجه به اقتضائات منطقه‌ای و استانی پیگیری‌کند.

فتاح ادامه داد: مردم خراسان جنوبی شایسته بهترین‌ها هستند و خدمت به آن‌ها را سرلوحه خود قرار دادیم.

محمدصادق معتمدیان، استاندار خراسان جنوبی نیز در این دیدار اظهار کرد: بر اساس شاخص‌ها هم اکنون با تلاش‌های فراوان پس از انقلاب، استانی برخوردار هستیم.

وی افزود: بنیاد مستضعفان در تکمیل طرح‌هایی چون 10 هزار واحد مسکونی، آبرسانی به روستاها، توسعه جاده‌های روستایی و برق رسانی و گازرسانی مشارکت دارد که جای توجه دارد.

حجت‌الاسلام سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نیز خاطرنشان کرد: سپردن امور جامعه به بهترین‌ها، استفاده صحیح از منابع اقتصادی جامعه و کشف بهترین نظرات و مشورت‌ها شروطی است که جامعه از آن تاثیر می‌پذیرد.

وی یادآور شد: امیدواریم از این فرصت که گرانبهاترین مسئله است به خوبی استفاده شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha