• یکشنبه / ۸ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۴
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1403070806372
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

رئیس دانشگاه بیرجند:

حزب الله لبنان خط مقدم جمهوری اسلامی است

حزب الله لبنان خط مقدم جمهوری اسلامی است

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس دانشگاه بیرجند گفت: حزب الله لبنان خط مقدم جمهوری اسلامی است، نیروهای حزب الله به نمایندگی از جمهوری اسلامی از کیان و نظام مقدس ما دفاع می کنند.

احمد لامعی‌گیو، امروز یکشنبه ۸ مهر در تجمع دانشگاهیان مقابل مسجد امام جعفرصادق(ع)، ضمن تسلیت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان، شهید سید حسن نصرالله و یادآوری زندگینامه شهید والامقام رهبر جبهه مقاومت، به نقش محوری سید مقاومت اشاره کرد و افزود: در لبنان ۱۷ گروه مذهبی، فرقه و جریان سیاسی حاکم است و همه جریان‌ها از دیروز و امروز اختلافات را کنار گذاشتند و همراه، همگام و هم نوا شدند و در سوگ از دست دادن رهبر جبهه مقاومت شهید سید حسن نصرالله و هم‌رزمان شهیدش به سوگ نشستند.

وی افزود: یاد و خاطره شهید بزرگوار سید مقاومت بعد از جنگ ۳۳ روزه در عالم طنین انداز شد و همه به جایگاه سیاسی، دینی، اعتقادی، نظامی و راهبردی این شهید والامقام اعتراف و اذعان کردند.

لامعی تأکید کرد: از دست دادن شهید بزرگوار دبیرکل حزب الله لبنان غمی بسیار جانکاه، سخت و بس دشوار است اما باور و یقین ما این است که این خون‌ها موجبات اعتلا، شوکت و قدرت جریان مقاومت را در سراسر عالم رقم خواهد زد.

حزب الله لبنان خط مقدم جمهوری اسلامی است

رئیس دانشگاه بیرجند، با اشاره به اینکه در فرمایشات حضرت آقا(مدظله العالی) زندگی این شهید بزرگوار سراسر از تحسین و تمجید است، گفت: بر روح این بزرگ مرد و سترگ انسان فراوان درود می‌فرستیم و امیدواریم که انتقام خون این شهید عزیز و سایر شهدا با نابودی رژیم سفاک و جعلی اسرائیل رقم بخورد.

راهپیمایی و  تجمّع محکومیت جنایت‌های ددمنشانه رژیم صهیونیستی و تکریم قائد بزرگ مقاومت شهید سیّد حسن نصرالله و همرزمانشان با حضور جمع کثیری از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌ بیرجند و سایر دانشگاه‌های بیرجند، روز یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳، از مقابل سازمان مرکزی به سمت مسجد امام جعفرصادق(ع) دانشگاه بیرجند برگزار شد.

اساتید، دانشجویان و کارمندان دانشگاه بیرجند و دانشگاهیان بیرجند همگام با سایر دانشگاه‌های کشور در محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل و حمایت از محور مقاومت با همدلی و وحدت کلمه در مراسم تجمع و راهپیمایی  شرکت کردند.

حزب الله لبنان خط مقدم جمهوری اسلامی است

دانشگاهیان با در دست داشتن پرچم‌های ایران، فلسطین و حزب الله  و عکس‌هایی از شهید سیدحسن نصرالله شعارهایی از جمله مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق، مرگ بر صهیونیست، سید حسن نصرالله یار همه‌ مظلومان، سید حسن نصرالله سرباز راه قرآن، اسرائیل نابود است مقاومت پیروز است، اسراییل نابود است حزب الله پیروز است،  ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، سپاهی، ارتشی، انتقام انتقام، مرگ بر آل یهود ظالم، نصر من الله و فتح القریب مرگ بر اسرائیل مردم فریب سر دادند.

قرائت بیانیه بسیج دانشجویی پایان بخش مراسم تجمع بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha