• دوشنبه / ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ / ۲۲:۴۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 98111410369
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

استاندار اصفهان: در این سرزمین هنر توقف ناپذیر است

استاندار اصفهان: در این سرزمین هنر توقف ناپذیر است

ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان گفت: برگزاری جشنواره فجر به این معنی است که فرهنگ و هنر در این سرزمین پایانی ندارد و به بیان دیگر هنر همواره در رگ های ایران جاری است.

عباس رضایی شامگاه دوشنبه (۱۴ بهمن) در آیین افتتاحیه دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان اظهار کرد: بسیار خرسندم که جشنواره فجر محلی برای عرضه هنرمندان ایرانی است و در این رابطه به کمال خود رسیده است.

وی ادامه داد: در دهمین سال قرار داریم که جشنواره فیلم فجر در اصفهان برگزار می‌شود و باید گفت جشنواره فیلم فجر در اصفهان هم تراز با تهران است و هر سال نسبت به دوره پیشین با قدرت بیشتری برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، رضایی با اشاره به همکاری بخش خصوصی در برگزاری جشنواره فیلم فجر افزود: مایه مباهات است که در استان پردیس‌های سینمایی مدرنی داریم که می‌توانیم جشنوارهای فیلم که دارای اهمیت ملی و بین المللی هستند را در آن‌ها برگزار کنیم. یکی از افتخارات اصفهان در این است که بخش خصوصی همواره یار و یاور رویدادهای ملی و بین‌المللی بوده‌است.

وی با بیان اینکه اصفهان ۴۳ سینما دارد، که از این تعداد ۳۳ سینما مختص به شهر اصفهان است، گفت: زمانی که مردم اصفهان در بازه زمانی کوتاهی حدود یک میلیارد و چهارصد تومان صرف بازید از سینما می‌کنند قابل اهمیت است اما این آمار کافی نیست و باید افزایش یابد.

استاندار اصفهان با اشاره به ایام الله دهه فجر، گفت: اعتقاد دارم انقلاب اسلامی یکی از نعمات بزرگی است که از جانب خدا به ملت ایرانی ارزانی شد، انقلاب اسلامی همواره در انقلاب های مهمی که در جهان رخ داده است منحصر به فرد بود زیرا هدف انقلاب اسلامی رسیدن به ارزش‌های الهی بود.

رضایی با تاکید بر اینکه مقایسه انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌های عصر  معاصر اشتباه است، خاطرنشان کرد: ریشه‌های انقلاب اسلامی تنها مسائل معشیتی نبود، مذهبی بودن انقلاب به رهبری امام خمینی‌(ره) شرایط انقلاب اسلامی را فراهم کرد.

وی افزود: امروز در طول چهل و یک سال شاهدیم با وجود همه تحریم ها و شیطنت‌های استکبار جهانی ایران اسلامی پا برجاست و به برگزاری جشنواری های مهم می‌پردازد که نشان از جریان زندگی شاداب در ایران است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha