• یکشنبه / ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ / ۰۸:۱۳
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 98111308540
  • خبرنگار : 50339

فرماندار خاش: رویکرد پاسخگویی مدیران به مردم از اهداف دولت است

فرماندار خاش: رویکرد پاسخگویی مدیران به مردم از اهداف دولت است

ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار شهرستان خاش گفت: آسیب شناسی مشکلات، کاهش دادن دغدغه ها، سامان دهی نحوه برخورد مسئولان با مردم، حذف بروکراسی زاید، بالابردن شاخص های رضایتمندی و پاسخگویی مدیران به مردم در کنار ارائه عملکردی شفاف از دولت در دیدارهای مردمی مورد توجه است.

صاحب گل صالحی 12 بهمن ماه در نشست صمیمی با اصحاب رسانه خاش بیان کرد: در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید چرائی حرکت امام راحل، چگونگی شکل گیری انقلاب و خدمات و دستاوردهای نظام و دولت برای مردم تبیین شود.
وی اظهار داشت: دولت در گام دوم انقلاب به توسعه خدمات و اهمیت دادن به نیازهای مردم می اندیشد و در آرایش جنگی دشمن نیز متناسب با برنامه های آنان تدبیر و مقابله می کند.
فرماندار خاش با تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام دهه مبارک فجر اظهار داشت: در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، قطعا ایستادگی و مقاومت مردم طی این ۴۱ سال در برابر ترور، جنگ هشت ساله وتحریم ها موجبات اقتدار، صلابت، جمهوریت و اتحاد در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است. 
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای زیادی در زمینه های مختلف داشته است، خصوصا در استان که در خیلی از شاخص ها در نقطه صفر بودیم ولی هم اکنون بسیار ارتقا یافته، البته هنوز هم جای کار هست با توجه به عمق محرومیت که تلاش همگان را می‌طلبد. 
صالحی بیان کرد: در ایام الله دهه فجر ۹۸ در شهرستان خاش برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری تدارک دیده شده و ۶۲ پروژه خدماتی، عمرانی، برق، آبرسانی، آسفالت معابر، راهسازی، مسکن، کشاورزی، بهداشت و درمان، ورزشی و.. با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان در مناطق مختلف شهرستان، بخش نوک آباد، ایرندگان و مرکزی مورد افتتاح و یا کلنگ‌زنی قرار خواهند گرفت.
مقام عالی دولت در خاش گفت: دیدار با علما و معتمدین، دیدار با جوانان و بانوان و همچنین دیدار مردمی در بخش ها در ایام دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد. 
فرماندار خاش گفت: افزون بر 200 عنوان برنامه فرهنگی، ورزشی و هنری با شاخصه مردم محوری ویژه گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی در نقاط مختلف این شهرستان به اجرا در می آید.
صالحی بیان کرد: با توجه به اینکه افزون بر 4 دهه اخیر انقلاب اسلامی ایران به پختگی کامل رسیده، بنابراین ویژه برنامه های این ایام نیز پرشور و با شکوه اجرا می شوند.
وی افزود: در کنار بهره برداری از طرحهای عمرانی و خدماتی، برنامه های ویزیت رایگان بیماران، غبار روبی و عطرافشانی مزار شهیدان، برپایی یادواره شهیدان، برپایی جشن انقلاب و نواختن زنگ انقلاب، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، اجرای مسابقات ورزشی، برگزاری شب شعر انقلاب، برپایی نشست های مردمی و پرسش و پاسخ مردم با مسئولان، برپایی ایستگاه های سلامتی، برگزاری همایش های پیاده روی خانوادگی، آذین بندی شهر و ادارات ویژه دهه فجر در خاش به اجرا در می آیند.
صالحی ادامه داد: کمیته های اطلاع رسانی و فرهنگی با محوریت روابط عمومی فرمانداری، رسانه ها و فرهنگ و ارشاد اسلامی، علما و معتمدان، کمیته هماهنگی، محرومین و روستائیان، عمران شهری و روستایی، بانوان و جوانان، نیروهای مسلح با محوریت بسیج، کمیته امنیت، خدمات و حمل و نقل، دانش آموزی؛ دانشجویی، ورزشی، شهداء و ایثارگران، اصناف و بازاریان، کارگری، بهداشت و غیره برای اجرای مطلوب برنامه ها فعال شده اند.
وی افزود: در آستانه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم، قطعا تمهیدات لازم اتخاذ شده و طبق جدول زمانی انتخابات در حال فعالیت هستیم. 
صالحی تصریح نمود: انتخابات دارای چهار رکن رقابت، مشارکت، امنیت و سلامت می‌باشد و مطابق این چهار رکن با کمک مردم انتخابات برگزار خواهیم نمود و بعنوان مجری برگزاری انتخابات در کمال بی‌طرفی، حافظ و پاسدار رای مردم خواهیم بود و انتخابات سالم جهت حفظ اعتماد مردم برگزار می کنیم. 
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha