• یکشنبه / ۶ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۶:۵۲
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 98110604368
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

یک مسئول خبر داد:

کمک بیش از 3 میلیارد ریالی فعالان صمت به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

کمک بیش از 3 میلیارد ریالی فعالان صمت به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

ایسنا/خراسان جنوبی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: حوزه صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تاکنون بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون ریال به مردم مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان کمک کردند.

داود شهرکی، امروز یکشنبه ۶ بهمن، در جمع خبرنگاران افزود: این کمک‌ها از سوی واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی، اصناف و اتحادیه‌ها، کارکنان واحدهای تابعه و سایر واحدها به صورت نقدی و غیرنقدی بوده است.

وی با اشاره به کمک‌های خودجوش فعالان حوزه صنعت، معدن و تجارت به پایگاه‌های سیار سطح استان و حساب‌های اعلامی از سوی نهادهای حمایتی، تصریح کرد: انواع مواد غذایی شامل؛ آرد، نان، مرغ و گوشت قرمز منجمد، آب معدنی، کنسروجات، برنج و قند از مهم‌ترین اقلام ارسالی از سوی حوزه صنعت، معدن و تجارت بوده است.

به گزارش ایسنا، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ادامه داد: بخاری، مواد شوینده و بهداشتی، ظروف یکبارمصرف، پتو، کفش و انواع پوشاک از جمله سایر کمک‌های غیرنقدی واحدهای تولیدی و صنفی ارسالی به هموطنان سیستان و بلوچستان بوده است.

شهرکی بیان کرد: سعی شده است تا کمک‌های حوزه صنعت، معدن و تجارت استان به صورت متمرکز و با هماهنگی سازمان‌های هلال احمر و ستاد بازسازی عتبات عالیات استان برای مناطق سیل‌زده ارسال شود.

وی با اشاره به اینکه جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی حوزه صمت استان کماکان ادامه خواهد داشت، یادآور شد: واحدهای تولیدی و اصناف و بازاریان خراسان جنوبی همواره در صحنه‌های مختلف به خصوص کمک‌رسانی به هموطنان در شرایط بحرانی نقش مهمی ایفا کردند و در کنار مردم و مسئولین بوده‌اند که امیدواریم در ادامه نیز با همدلی بتوانیم به مردم سیل زده در جنوب شرق کشور کمک‌های بیشتری کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha