• پنجشنبه / ۳ بهمن ۱۳۹۸ / ۰۸:۴۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 98110301838
  • خبرنگار : 50182

رییس پلیس راه کرمانشاه:

سطح تمامی محورها یخ زده است/ محور مسدود نداریم/ سفر غیرضروری نکنید

سطح تمامی محورها یخ زده است/ محور مسدود نداریم/ سفر غیرضروری نکنید

ایسنا/کرمانشاه رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به بارش های اخیر و سرمای هوا، از یخ زدگی سطح تمامی معابر استان خبر داد و از رانندگان خواست تا در این شرایط از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

سرهنگ محمد حیدری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بارندگی های شبانه روز گذشته گفت: در حال حاضر سطح تمامی معابر استان لغزنده است.

وی با اشاره به یخ زدگی سطح  محورهای استان گفت: به کمک نیروهای راهداری سطح تمامی جاده های استان نمک پاشی شده، اما با توجه به یخ زدگی شدید توصیه می شود رانندگان با احتیاط بسیار حرکت کنند.

حیدری از مسدود شدن محور فرعی پاوه به سمت مریوان خبر داد وافزود: این محور فرعی به دلیل بارش برف عمدتا چندماهی مسدود می‌ماند و تردد از محور جایگزین کامیاران به سمت مریوان صورت می‌گیرد.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در حال حاضر تردد در محورهای منتهی به شهرستان پاوه در برخی مقاطع نیازمند استفاده از زنجیرچرخ است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه بجز محور فرعی پاوه-مریوان، تمامی محورهای استان باز و تردد در آن جریان دارد گفت: با تلاش شبانه روزی نیروهای راهداری خوشبختانه راه مسدود در استان نداریم.

حیدری همچنین از وجود مه گرفتگی در برخی محورها از جمله محور کرمانشاه-اسلام آبادغرب خبر داد وافزود: تردد در این محور نیازمند استفاده از چراغ مه شکن است.

وی در ادامه با اشاره به استقرار 60 تیم گشتی در سطح محورهای استان گفت: همچنین 10 تیم بصورت ثابت گردنه های برف گیر استان را پوشش می‌دهند.

حیدری با اشاره به شرایط نامساعد جوی، از رانندگان خواست تا حتی المقدور از انجام سفرهای غیرضروری در این شرایط خودداری کنند.

وی همچنین از رانندگان خواست تا حتما پیش از سفر از سلامت و ایمنی خودرو اطمینان حاصل کرده و حتما تجهیزات زمستانی و بویژه زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

حیدری با اشاره به یخ زدگی سطح معابر از رانندگان خواست تا بطور جد از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کرده و حتما با سرعت مطمئنه تردد کنند و افزود: همچنین با توجه به شرایط لغزندگی محورها رانندگان باید بیش از هر زمان رعایت فاصله طولی را داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha