• دوشنبه / ۱۶ دی ۱۳۹۸ / ۱۵:۲۶
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 98101612609

برپایی 5 موکب توسط میبدی‌ها در مسیر کرمان

برپایی 5 موکب توسط میبدی‌ها در مسیر کرمان

ایسنا/یزد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد با اشاره به اعزام یک‌هزار نفر از شهروندان میبدی جهت حضور در مراسم تشیع و خاک‌سپاری سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در کرمان، از برپایی ۵ موکب توسط میبدی‌ها در مسیر یزد به طرف کرمان خبر داد.

«مصطفی بهشتی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ضمن تسلیت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: با توجه به واقع شدن میبد و استان یزد در مسیر استان‌های شمال و غرب کشور به سمت کرمان، مسئولان و خیرین شهرستان میبد با برپایی پنج موکب در این مسیر برای رفاه حال مردم عزادار تلاش خواهند کرد.

وی با اشاره به برپایی موکب‌هایی در ورودی اداره برق و پارک فلسطین در میبد، همچنین پل ندوشن در محور کمربند غربی میبد، گفت: موکب واقع در مقابل روستای حجت آباد برای توزیع 15هزار غذای گرم و موکب حضرت جوادالائمه میبد در ورودی شهر کرمان برای توزیع ۱۰ هزار پرس غذا جهت مسافران تدارک یافته است.

بهشتی همچنین از تهیه 20 هزار مترمربع کاشی مزین به تصویر سردار شهید سلیمانی توسط برخی کارخانجات کاشی و سرامیک شهرستان خبر داد و گفت: این کاشی‌ها در موکب‌های شهرستان میبد بین مردم توزیع خواهد شد.

وی همچنین از اعزام ۱۷ دستگاه اتوبوس جهت شرکت عزاداران میبدی در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی خبر داد و افزود: امشب دوشنبه حدود هزار نفر از مردم شهیدپرور شهرستان از محلات مختلف میبد جهت شرکت در مراسم خاکسپاری شهید سلیمانی از محل مصلی‌ آیت الله اعرافی به سمت کرمان حرکت خواهند کرد.

فرمانده سپاه میبد در پایان نیز اعلام کرد: تجمع بزرگ عاشورائیان با حضور هیئت‌های مذهبی، ادارات و مردم فهیم شهرستان میبد صبح روز پنج‌شنبه از ساعت ۸ تا ۱۱ در مصلی آیت الله اعرافی برگزار خواهد شد و در هفته آینده نیز تجمع فاطمیون میبد با محوریت حضور بانوان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha