• جمعه / ۱۳ دی ۱۳۹۸ / ۲۱:۱۸
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 98101310007
  • خبرنگار : 71613

بانوان والیبالیست ایران برای حضور در انتخابی المپیک راهی تایلند شدند

بانوان والیبالیست ایران برای حضور در انتخابی المپیک راهی تایلند شدند

تیم ملی والیبال بانوان ایران برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ راهی تایلند شد.

به گزارش ایسنا، مسابقات  والیبال انتخابی المپیک ۲۰۲۰ از ۱۷ تا ۲۲ دی در تایلند برگزار می‌شود و تیم‌ بانوان ایران برای حضور در این‌مسابقات راهی تایلند شد.‌

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال بانوان را پیش از اعزام به رقابت‌های انتخابی المپیک بدرقه کرد. او  با حضور در اردوی تیم ملی والیبال ضمن تسلیت خود به مناسبت شهادت سردار سلیمانی گفت: شهادت سردار سپهبد حاج‌ قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت می‌گویم. با توجه به نقشه‌های شوم دشمنان بخصوص آمریکای جهان‌خوار، پیش‌بینی شهادت سردار سلیمانی را داشتیم.

داورزنی خطاب به ملی‌پوشان ایران گفت: شما نماینده چنین جامعه پرافتخاری هستید و انشاءالله بتوانید در رقابت‌های پیش‌رو نماینده شایسته‌ای برای کشور عزیزمان باشید. سعی کنید بهترین بازی‌های خود را به نمایش بگذارید.

او افزود: بازی سخت شما در انتخابی المپیک مقابل کره‌جنوبی و در صورت صعود مقابل تایلند خواهد بود. انتظار می‌رود بهترین عملکرد و بازی را ارائه دهید و این فکر را نداشته باشید که خود را از پیش‌باخته بدانید. برای هر امتیاز بجنگید. انشاءالله نماینده خوبی برای والیبال بانوان کشورمان باشید.

 فاطمه امینی، هاله متقیان، فاطمه عنایت، زهرا کریمی، حانیه محتشمی‌پور، آیتک سلامت، اسما سعیدی، سارا نظری، الهام فلاح، ریحانه کریمی، مینا روستا، نگین شیرتری، مونا آشفته و الهه پورصالح بازیکنان تیم ملی والیبال بانوان ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک هستند و میترا شعبانیان هدایت ملی‌پوشان را برعهده دارند.

هفت کشور در مسابقات والیبال انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در گروه زنان حضور دارند که تیم ملی والیبال بانوان ایران در گروه دوم با تیم‌های اندونزی، قزاقستان و کره‌جنوبی همگروه است.

برنامه بازی‌های ملی‌پوشان ایران در مرحله گروهی این رقابت‌هابه شرح زیر است: (ساعت مسابقات به وقت ایران است)
سه‌شنبه ۱۷ دی
ایران – قزاقستان، ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه
چهارشنبه، ۱۸ دی
کره جنوبی – ایران، ساعت ۱۲
پنج‌شنبه ۱۹دی
ایران – اندونزی، ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha