• سه‌شنبه / ۱۰ دی ۱۳۹۸ / ۱۳:۰۱
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 98101007415
  • خبرنگار : 50037

۴ یتیم اسدآبادی صاحبخانه شدند

۴ یتیم اسدآبادی صاحبخانه شدند

ایسنا/همدان مدیر کمیته امداد شهرستان اسدآباد گفت: به کمک منابع داخلی کمیته امداد و حامیان از ابتدای سال تاکنون برای چهار نفر از ایتام تحت پوشش کمیته، مسکن خریداری شده و صاحبخانه شده اند.

محمدجواد نایبی‌صفا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر ۳۶۰ یتیم تحت پوشش کمیته امداد شهرستان بوده که علاوه بر این تعداد از ۳۰۰ نفر از فرزندانی که دارای پدر از کار افتاده و بیمار بوده و مستحق کمک هستند، در قالب طرح محسنین حمایت می کنیم.

وی با بیان اینکه در طرح ایتام و محسنین افراد تحت پوشش پسر حداکثر سن ۱۸ سال و دختران ۲۵ سال است، تصریح کرد: ۲۲۰۰ حامی سخاوتمند این تعداد از ایتام تحت پوشش امداد را تحت حمایت خود داشته و از ابتدای سال تاکنون افزون بر یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان به حساب ایتام واریز کرده اند.

نایبی‌صفا خریدمسکن، تحصیل، درمان، معیشتی، جهیزیه و زیارت را از جمله بخش هایی عنوان کرد که حامیان در در قالب طرح ایتام و محسنین در حال کمک هستند و اضافه کرد: برای فرزندان طرح محسنین با توجه به مشکلات این گروه از خانواده ها به علت از کار افتادگی و بیماری پدر خانواده و مستحق بودن، نیازمند حامی بیشتری هستیم و دغدغه به مراتب بیشتری برای جذب حامی این طرح داریم که اطلاع رسانی های رسانه ها در این زمینه از نقش مؤثری برای مرتفع شدن این مشکل خواهد داشت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حامیان ایتام و طرح محسنین کمک های خود را به طور مستقیم به شماره حساب کارت فرزند مورد نظر تحت حمایت خود واریز کرده و این کمک ها به صورت مستقیم به دست فرزندان مورد نظر تحت حمایت حامیان می رسد.

نایبی‌صفا یادآور شد: در حال حاضر ۴۰۰ نفر از حامیان ایتام شهرستان را فرهنگیان آموزش و پرورش تشکیل داده اند که ماهیانه هشت میلیون تومان با کسر از حقوق خود به ایتام تحت حمایت خود کمک می کنند.

وی در پایان گفت: در راستای طرح «هر کارمند یک حامی» نامه این طرح به ادارات سطح شهرستان ارسال شده که انتظار است رسانه ها و خبرنگاران نیز برای اطلاع رسانی لازم این نهاد را یاری کرده تا بتوانیم حامیان بیشتری برای طرح محسنین و ایتام شهرستان جذب کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha