• شنبه / ۷ دی ۱۳۹۸ / ۱۱:۲۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98100704623
  • خبرنگار : 30054

بهترین مدل طراحی دکوراسیون کمد دیواری پذیرایی

بهترین مدل طراحی دکوراسیون کمد دیواری پذیرایی

کمد دیواری جزو آن دسته از وسایلی است که نقش کاربردی و مفید در خانه‌ها دارد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آف دکور، بیشترین اهمیت آن به خاطر ایجاد نظم و انضباط در فضای خانه است، زیرا کمدها با توجه به قسمت‌هایی که در داخل خود جای‌داده‌اند می‌توانند به وسایلی که در خانه وجود دارد نظم و ترتیب دهند و به خلوت شدن خانه کمک کنند.

مدل کمد دیواری پذیرایی

 اگر تصمیم دارید برای پذیرایی و نشیمن خانه خود کمد دیواری خریداری کنید، باید به همان نکاتی توجه داشته باشید که هنگام خرید کمد دیواری اتاق‌خواب مدنظر قرار می‌دهید. همیشه یک سری نکات خاصی در رابطه با خرید وسایل منزل وجود دارد که با رعایت تمامی آن‌ها می‌توانید هزینه‌ای که بابت خرید آن وسیله پرداخت می‌کنید را در جای درستی مصرف نمایید. تا علاوه بر زیبایی چیدمان دکوراسیون منزل، خانه شما رنگ و بوی بهتری بگیرد و فضا گرم‌تر و دل‌نشین‌تر باشد.

 اگر کمد دیواری پذیرایی در مدل مناسب خود خریداری‌شده باشد، باعث می‌شود تا شما بتوانید وسایل اضافه را داخل کمد پذیرایی قرار دهید تا قسمت نشیمن و پذیرایی شما دل‌بازتر و مرتب‌تر شود.

طرح و رنگ کمد دیواری پذیرایی

اگر تصمیم دارید برای قسمت پذیرایی و نشیمن خانه خود کمد دیواری خریداری کنید، باید بدانید که طراحان و تولیدکنندگان در این زمینه سعی کرده‌اند که طرح و رنگ کمد دیواری پذیرایی آن‌قدر متنوع تولید شود تا پاسخگوی نیاز مشتری‌ها باشد و شما با توجه به هر میزان بودجه‌ای که برای خرید کمد پذیرایی تعیین کرده باشید می‌توانید کمد دیواری پذیرایی خوبی برای نشیمن و پذیرایی خود داشته باشید.

البته توجه داشته باشید که کمد دیواری پذیرایی انواع مختلفی دارند که بعضی از آن‌ها فقط برای قرار دادن لباس هست و بعضی دیگر برای لباس و رخت ‌خواب و برخی دیگر برای قرار دادن وسایل مختلف دیگری مثل کفش یا طبقه‌های روباز برای قرار دادن وسایل تزیینی هست.

ویژگی‌های یک کمد دیواری مناسب

اگر قصد دارید برای خانه خود کمد دیواری خریداری کنید، سعی کنید از انواع دارای چهارچوب فلزی خرید خود را انجام بدهید زیرا استحکام این کمد دیواری‌هایی که چهارچوب فلزی دارند بسیار زیادتر است و شما می‌توانید وسایل با وزن‌های مختلف را با خیال راحت داخل آن‌ها قرار دهید، زیرا هرچقدر هم که کمدهای ام دی اف به‌صورت دوبله ساخته‌شده باشند بازهم استحکام چهارچوب فلزی را ندارند.

چهارچوب‌های فلزی زوار دارند و به همین علت طبقه‌هایی که داخل آن‌ها قرار می‌گیرند توانایی تحمل هر میزان وزنی را دارند.

علاوه بر آن کمد دیواری‌های پذیرایی در انواع ریلی هم ساخته می‌شوند که برای خانه‌های کوچک بسیار مناسب هستند زیرا فضای زیادی برای باز و بسته کردن درب آن‌ها در محیط اشغال نمی‌شود.

همچنین مواد و یراق‌آلاتی که در ساخت کمد دیواری استفاده می‌شوند باید کیفیت بالایی داشته باشند تا هزینه‌ای که بابت خرید کمد دیواری مصرف می‌کنید در جای درستی خرج شده باشد و بتواند تا مدت‌ها برای شما کار کند.

قیمت کمد دیواری پذیرایی

همان‌طور که می‌دانید قیمت هر وسیله‌ای در ارتباط مستقیم با کیفیت مواد سازنده آن است و در مورد قیمت کمد دیواری پذیرایی هم همین امر صادق است و شما با توجه به فضایی که در اختیاردارید و بودجه‌ای که می‌توانید بپردازید، باید محدوده قیمت را برای سازنده تعیین کنید. هر چه کیفیت محصولات بیشتر باشد و تعداد طبقه و کشویی که در کمد به کار می‌رود بالاتر باشد قیمت‌ها بیشتر می‌شود.

متریال سازنده کمد دیواری پذیرایی

طبق نکاتی که گفته شد بهتر است انتخاب کمد دیواری پذیرایی جزو انتخاب‌های دقیق شما باشد زیرا به‌عنوان یک وسیله کاربردی در خانه به‌حساب می‌آید و کیفیت بالا برای شما به‌صرفه‌تر خواهد بود. در انتخاب کمد دیواری پذیرایی باید علاوه بر زیبایی کمد دیواری به حجم، طرح، رنگ و متریال سازنده آن‌هم توجه داشته باشید.

 ابعاد کمد دیواری پذیرایی

یکی از فاکتورهای مهم در خرید کمد دیواری پذیرایی ابعاد آن است و بهتر است اول دیواری که قرار است کمد دیواری در آنجا نصب شود را به‌صورت دقیق اندازه‌گیری نمایید و ارتفاع کمد را در طول آن ضرب کنید تا ابعاد آن به دست ‌آید و بهترین کمد دیواری کمد دیواری است که دقیقا مطابق با ابعادی که قرار است در آن جای بگیرد خریداری‌شده باشد و نه بزرگ‌تر که مجبور به تخریب دیوارها شوید و نه کوچک‌تر که در جایگاه خود لغو بزند و از جذابیت ظاهری آن کاسته شود.

کمد دیواری پذیرایی چندمنظوره

کمد دیواری‌های پذیرایی که امروزه ساخته‌ شده، در انواع چند منظوره هم وجود دارد که برای خانه‌های کوچک بسیار گزینه مناسبی است و در قسمت‌هایی از آن تخت خواب هم به‌صورت تاشو قرار داده‌ شده و از بقیه‌ی قسمت‌های آن‌هم می‌توانید برای قرار دادن رختخواب و وسایل و لباس‌ها استفاده کنید.

راهنمای کمد دیواری پذیرایی در مجله دکوراسیون آف دکور

مجله آف دکور offdecor.com/decormag برای راحتی افراد امکانی را فراهم کرده تا آن‌ها بتوانند آخرین مطالب دکوراسیون را از طریق مجله آف دکور مطالعه کنند در طراحی دکوراسیون پذیرایی بهترین چیدمان را داشته باشند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha