• سه‌شنبه / ۳ دی ۱۳۹۸ / ۰۹:۴۸
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 98100301908
  • خبرنگار : 50181

با اشاره به عدم بازگشایی معبر پارکینگ شهرداری

مدیرعامل آب منطقه‌ای کرمانشاه: کارمان را 25 آذر در پارکینگ شهرداری تمام کردیم

مدیرعامل آب منطقه‌ای کرمانشاه: کارمان را 25 آذر در پارکینگ شهرداری تمام کردیم

ایسنا/کرمانشاه از چند ماه قبل محدوده پارکینگ شهرداری کرمانشاه با هدف ساماندهی بخشی از رودخانه آبشوران که احتمال ریزش آن می‌رفت، مسدود شد. اما روند اجرای این پروژه به قدری طولانی شد که هم گلایه مردم و هم انتقاد استاندار را در پی داشت.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه 16 آذر بود که در جلسه شورای برنامه ریزی استان از روند طولانی اجرای ساماندهی آبشوران در قطعه پارکینگ شهرداری انتقاد و به شرکت آب منطقه‌ای استان اعلام کرد تا پایان آذر ماه کار این قطعه را تمام کنند تا تردد مردم در این خیابان به حالت عادی برگردد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه نیز همان موقع قول داد تا قبل از پایان آذرماه و زودتر از موعدی که استاندار اعلام کرده کار تمام خواهد شد و قطعه 120 متری اصلی این محدوده جمع می‌شود.

اما اکنون که چند روز از دی ماه هم می‌گذرد هنوز تردد مردم در این خیابان به روند عادی برنگشته است.

بهرام درویشی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا در خصوص چرایی باز نشدن این مسیر، گفت: کار شرکت آب منطقه‌ای در محدوده قطعه 120 متری اصلی پارکینگ شهرداری در همان زمان وعده شده، یعنی 25 آذر به اتمام رسید و حتی اعلام کردیم که ورق‌های فلزی نیز از اطراف پروژه جمع شود.

وی ادامه داد: آب منطقه‌ای کار خود را انجام داده و تنها کار باقی مانده آسفالت معبر است که بر عهده شهرداری است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه از 25 آذر مکاتبات لازم را برای تعیین تکلیف این موضوع انجام دادیم، یادآور شد: اکنون بر سر این موضوع اختلاف نظر است که این محدوده آسفالت شود و یا کف‌سازی شده و به معبر پیاده راه تبدیل شود.

درویشی تاکید کرد: ما مسئولیت خود را انجام دادیم و آنچه که باقی مانده بر عهده شرکت آب منطقه‌ای نیست.

وی درباره قطعه کوچک باقی مانده در محدوده پارکینگ شهرداری نیز با بیان اینکه پیمانکار برای ساماندهی این قطعه پای کار است، عنوان کرد: این محدوده یک ناحیه کارگاهی کوچک است و اختلالی در تردد مردم ایجاد نمی‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha