• یکشنبه / ۱ دی ۱۳۹۸ / ۱۴:۲۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 98100100520
  • خبرنگار : 50037

مدیرکل راهداری استان همدان:

۶ مجتمع خدماتی رفاهی استان همدان در دهه فجر افتتاح می‌شود

۶ مجتمع خدماتی رفاهی استان همدان در دهه فجر افتتاح می‌شود

ایسنا/همدان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از افتتاح و بهره برداری شش مجتمع خدماتی رفاهی جدید در سطح استان در دهه فجر خبر داد.

مصطفی پناهنده یکشنبه یکم دی ماه در حاشیه افتتاح و بهره برداری مجتمع خدمات رفاهی محور داشبلاغ اسدآباد، اظهار کرد: در حال حاضر استان همدان ۳۰ مجتمع خدمات رفاهی فعال دارد که امروز همزمان با مجتمع خدمات رفاهی محور داشبلاغ اسدآباد، دو مجتمع خدمات رفاهی جدید نیز در شهرستان تویسرکان افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه در مجموع با افتتاح و بهره برداری مجتمع های خدمات رفاهی جدید، ۳۳ مجتمع خدمات رفاهی فعال در سطح استان خواهیم داشت، تصریح کرد: در ۲۲ بهمن شش مجتمع خدمات رفاهی جدید در سطح استان افتتاح خواهد شد و طی افق درنظر گرفته شده تا سال آینده ۱۷ مجتمع دیگر به بهره برداری می رسد که با بهره بهرداری این مجتمع ها در سال آینده استان همدان دارای ۴۷ مجتمع خواهد بود.

پناهنده خاطرنشان کرد: یکی از سیاست های کلان راهداری و حمل و نقل جاده ای مناسب کردن خدمت رسانی در محورهای مواصلاتی بوده که در این راستا خدمات بهتری ارائه دهیم و ایجاد مجتمع های خدمات رفاهی شامل پمپ بنزین، سرویس بهداشتی، مراکز تعمیر و رستوران از جمله این خدمات هستند که امیدواریم بتوانیم با احداث و بهره برداری این مجتمع ها به مناطق روستایی و فرعی رونق کار بیشتری هدیه کنیم.

فرماندار شهرستان اسدآباد هم با اشاره به بهره برداری از مجتمع خدمات رفاهی بهاران در محور داشبلاغ گفت: این مجتمع امروز با مساعدت اداره کل راهداری با مشارکت بخش خصوصی و بانک سینا افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

مجید درویشی میزان اعتبار هزینه شده برای این پروژه را افزون بر چهار و نیم میلیارد تومان برشمرد و افزود: از این میزان اعتبار هزینه شده، اعتباری افزون بر یک و نیم میلیارد از محل اعتبارات اشتغال روستایی توسط بانک عامل سینا بوده که در زمینی به میزان یک هکتار و اعیانی ۱۰۰۰ متر به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه این مجتمع در محور اسدآباد به سمت قروه قرار گرفته و روستاها در این محور دارای تردد هستند، اظهار کرد: با توجه به گردنه های صعب العبور در این مسیر، انتخاب جانمایی مجتمع به خوبی انجام شده و از نقش مؤثری در سوخت رسانی و روان سازی خودروها برخوردار خواهد بود.

درویشی با اشاره به اینکه قرار است در شهرستان اسدآباد دارای شش مجتمع خدمات رفاهی باشیم، یادآور شد: یکی از مجتمع ها امروز به بهره برداری رسید و سه مجتمع جدید هم در دهه فجر در شهرستان افتتاح و وارد فاز فعالیت خواهند شد و دو مجتمع هم در حال حاضر در داخل شهرستان مورد استفاده قرار می گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha