• دوشنبه / ۱۱ آذر ۱۳۹۸ / ۱۲:۵۸
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 98091107556
  • خبرنگار : 71461

آیت الله ری شهری:

رضایت مردم از دولت مردان در نظام علوی یک اصل و نشانه رضای خداوند سبحان است

رضایت مردم از دولت مردان در نظام علوی یک اصل و نشانه رضای خداوند سبحان است

حسین توکلی، سرپرست جدید فرمانداری شهرستان ری با آیت الله محمدی ری شهری، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، آیت الله محمدی ری شهری در این دیدار با تبریک ایام باسعادت ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) این امامزاده لازم التکریم و محدث والامقام(ع)، اظهار امیدواری کرد که به برکت وجود این بارگاه نورانی و با تلاش بیشتر، خدمات موثرتری در ادامه خدماتی که مسئولان قبل داشته‌اند؛ از سوی مسئولان جدید فرمانداری ارائه شود.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) بیان کرد: هر کس در هر جایی خدمت می‌کند باید خدمتش در جامعه اثربخش و ملموس باشد و آثار آن را مردم در زندگی خود ببینند، زیرا اگر اثر مثبتی دیده نشد و مردم ناراضی بودند، خداوند هم رضایتی نخواهد داشت.

رئیس دانشگاه قرآن و حدیث با اشاره به عبارتی از امیر المؤمنین(ع) که در انتهای نامه‌ای خطاب به مالک اشتر بیان شده، تصریح کرد: امیر المومنین(ع) در این دعا می‌فرمایند، از خدا می‌خواهم که هم به من توفیق دهد و هم به تو توفیق دهد به آنچه که رضای خودش در آن است؛ و بر تبیین رضایت خداوند از خدمتگزاران در نظام علوی می‌فرماید: خداوند سبحان از خدمتگزاری راضی است که دلیل روشنی بر درستکاری نزد خدا و خلق داشته باشد و نیک نامی برای کارگزار و آثار کارش در کشور محسوس و ملموس باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: کسی که مسئولیتی دارد، باید هم پاسخگوی مردم و هم پاسخگوی خدا باشد؛ این دو ویژگی لازمه کسب رضای خداوند است.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با بیان این مطلب که رضایت مردم در نظام علوی یک اصل است، گفت: مسئولین اگر در امور، ابهام انگیز عمل کنند و توجیهی نداشته باشند، مورد پسند و رضایت خداوند نیست؛ بنابراین اموری که عموم مردم را در نظام اسلامی ناراضی می‌کند از سوی هر فردی در هر سمت و نهادی سر بزند مورد رضای خداوند نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha