• پنجشنبه / ۳۰ آبان ۱۳۹۸ / ۱۶:۳۰
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 98083019656
  • خبرنگار : 50040

معاون امور فرهنگی ارشاد اسلامی استان:

فروش ۳۰۰ میلیون تومان بن خرید در نمایشگاه کتاب گیلان

فروش ۳۰۰ میلیون تومان بن خرید در نمایشگاه کتاب گیلان

ایسنا/گیلان معاون امور فرهنگی ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به استقبال شهروندان از پانزدهیمن نمایشگاه کتاب گیلان، گفت: تاکنون ۳۰۰ میلیون تومان بن خرید کتاب در این نمایشگاه فروخته شده است.

حسین ابراهیمیان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فعالیت پانزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان، اظهار کرد: پانزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان از ۲۶ آبان ماه امسال فعالیت خود را در محل دائمی نمایشگاه‌های استان آغاز و تا یکم آذرماه ادامه دارد.

وی به شرکت ۴۰۰ ناشر از سراسر کشور در ۲۰۳ غرفه و عرضه ۷۶ هزار و ۵۰۰ عنوان کتاب در این نمایشگاه اشاره و افزود: از این تعداد ۳۴ ناشر گیلانی هستند و کتاب‌ها با ۳۰ درصد تخفیف به علاقه‌مندان عرضه می‌شود.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه تلاش شده تا نمایشگاه پانزدهم هم از نظر تعداد ناشران و کتاب‌های عرضه شده و هم خدمات ارائه شده کیفیت بهتری نسبت به دوره‌ها گذشته داشته باشد، گفت: خوشبختانه براساس گزارشات دریافتی، بازدیدکنندگان از کیفیت و خدمات ارائه شده در حوزه کتاب‌های آموزشی، ادبی و رمان رضایت دارند.

ابراهیمیان با اشاره به اینکه تاکنون ۳۰۰ میلیون تومان بن خرید کتاب در پانزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان به فروش رسیده است، خاطرنشان کرد: میزان فروش بن‌های خرید کتاب با مجموع فروش کتاب در نمایشگاه که از سوی ناشران و کتابفروشی‌های حاضر در نمایشگاه فروخته می شود متفاوت است.

وی ادامه داد: فروش این میزان بن خرید کتاب طی چهار روز گذشته مطلوب بوده و نشان دهنده استقبال خوب علاقه‌مندان به حوزه کتاب است.

معاون فرهنگی ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به استقبال خوب دانش آموزان از پانزدهمین نمایشگاه کتاب گیلان، تصریح کرد: انتظار می رود با توجه به تعطیلی مدارس و تعطیلات پایان هفته شاهد افزایش استقبال از سوی شهروندان به ویژه خانواده‌ها باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha