• چهارشنبه / ۳ مهر ۱۳۹۸ / ۱۴:۱۷
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 98070302473
  • خبرنگار : 71533

اسماعیلی: افشای اطلاعات نظام سودمند نیست/ نقدها را به تریبون عمومی نکشانیم

اسماعیلی: افشای اطلاعات نظام سودمند نیست/ نقدها را به تریبون عمومی نکشانیم

نماینده تهران در مجلس خبرگان رهبری گفت: فرض کنیم برخی نقدها وارد باشد، اما از کشاندن آن به تریبون‌های عمومی و افشای اطلاعات نظام چه سودی می‌بریم؟

به گزارش ایسنا، محسن اسماعیلی در نطق پیش از دستور خود در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: اگر شهدا نبودند، قطعاً شجره طیبه انقلاب اسلامی به بار نمی‌نشست و اینک در آستانه چهل ساله دوم آن قرار نمی‌گرفتیم. ما تا ابد وامدار آنان هستیم و البته باری سنگین و کمرشکن هم بر دوش داریم؛ بار مسئولیت حفظ و بسط دستاوردها و تلاش بی وقفه برای تحقق آرمان‌ها.

وی افزود: ما و همه کسانی که دل در گرو این حرکت مقدس الهی دارند، حداقل دو وظیفه بر دوش داریم؛ یکی آنکه همواره مراقب انگیزه‌های درونی خود باشیم و ضمن استمداد مداوم از خدا به طرز سختگیرانه و وسوسه آمیزی مراقبت کنیم تا مبادا حتی در اعماق ضمیر خویش دچار خودخواهی، قدرت طلبی، درشت گویی، خودشیفتگی یا دنیازدگی شویم. وظیفه دوم ما که کمتر چیزی به اندازه آن مورد تاکید و سفارش امام بود، حفظ وحدت است.

اسماعیلی اظهار  کرد: همه باید حفظ وحدت را فریضه بزرگی بدانیم که البته نیازمند محور است و این محور چیزی جز ولایت فقیه نیست. دشمنان قسم خورده ما نیز این حقیقت را دریافته اند و خصوصاً در این زمان هرچه در توان دارند برای تضعیف این محوریت به کار بسته‌اند.دشمنان دین و بدخواهان ایران تاثیر و نقش محوری ولایت فقیه را به چشمان خویش دیده‌اند. پس چرا نباید با همه قدرت در برابر آن بایستند؟ و چرا ما نباید با تمام توان بر این رمز پیروزی و رستگاری ثابت قدم بمانیم؟

این نماینده مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: ناگفته پیدا است که مقصود از دعوت به وحدت، نادیده گرفتن نقص‌ها و خطاها یا توصیه به دست برداشتن از مواضع اصولی و سازش سوداگرانه نیست. مقصود آن است که به رغم اختلاف‌نظرها رمز پیروزی را فراموش نکنیم و برای یک دستمال قیصریه را به آتش نکشیم. مراد آن است که هرچه فریاد داریم بر سر آمریکا بکشیم

وی با طرح  این پرسش که ما چه پاسخی برای خدا داریم، اگر به دست خود سوژه برای امیدواری دشمنان و ناامیدی دوستان فراهم کنیم؟ تصریح کرد: فرض کنیم برخی نقدها وارد و صحیح هم باشد، اما از کشاندن آن به تریبون های عمومی و نگران ساختن مردم و افشای اطلاعات نظام چه سودی می بریم؟ امروز دلیلی برای ناامیدی وجود ندارد و بحمدالله همه چیز حاکی از پیشرفت و مایه امیدواری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۰۷-۰۳ ۱۴:۳۲

این را به تریبون دارها مثل ائمه جمعه و جماعات و حوزویون و مداحان بگید.