افشین حبیبزاده در گفتوگو با ایسنا، در مورد لکهگیری آسفالتهای معابر شهر تهران با بیان اینکه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران لکهگیری و آسفالت معابر را آغاز کرده است، گفت: یکی از اتفاقات خوبی که برای اولینبار در تهران رخ میدهد این است که آسفالت جدیدی که برای معابر استفاده میشود از این به بعد توسط روشهای مکانیابی دقیق پایش میشود.
وی با بیان اینکه پیش از این نمیتوانستیم عمر و کیفیت آسفالت را تخمین بزنیم، چرا که معیار و ابزاری برای سنجش وجود نداشت، گفت: اما این بار آسفالت معابری که نو میشوند مورد پایش قرار میگیرند تا دوره تخریب و عمر آنها سنجیده شود.
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه یکی دیگر از اقدامات خوب پروژه آسفالت در دوره مدیریت جدید این است که از آسفالت تولیدی کارخانههای شهرداری تهران استفاده میشود، در عین حال در مورد مشکل آسفالت بزرگراههای پایتخت و کمکاری پیمانکاران گفت: در اصل نباید ایرادی به کار پیمانکاران آسفالت وجود داشته باشد، اما بررسیها نشان داده که برخی مشکلات در بزرگراهها به خصوص بزرگراههای آزادگان و یاسینی به گونهای است که باید آسفالت جمعآوری و زیرسازی انجام شود و مجدداً آسفالت بر روی آن قرار گیرد که باید نقش پیمانکار در این کمکاریها احصاء شود و شورای شهر پیگیر این موضوع است.
انتهای پیام
نظرات