به گزارش ایسنا، دکتر بخشی خانیکی خاطر نشان کرد: برای اولین بار در ایران بهبود فرایندهای کسب و کار و ارتقا بهره وری با بهره مندی از نوروساینس در دانشگاه پیام نور انجام خواهد شد.
کاهش بحران بازاریابی و فروش با بهره گیری از نورومارکتینگ، شناسایی مسائل و موانع تولید و مشاوره جهت ارتقا سطح تولید، آسیب شناسی فرایندهای مدیریتی و ارائه مدل جهت افزایش سرمایه و راندمان کاری، ارتقا سطح خلاقیت در کسب و کار با شناخت نیاز بازار و برگزاری دورههای تخصصی با هدف ارتقا توانمندیهای فردی، گروهی و سازمانی از جمله اهداف و برنامههای کلینیک کسب و کار است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، پیش از این، گروه ارتباط با صنعت دانشگاه پیام نور استان تهران، نخستین "مدرسه استعدادیابی و کارآفرینی" را با هدف شناسایی استعدادها و توانمندیهای دانش آموزان، دانشجویان و سایر افراد جامعه، افزایش روحیه کارآفرینی، توانمندسازی و مهارت آموزی و توسعه شایستگیهای افراد برای ورود و معرفی آنان به حوزه کسب و کار و کارآفرینی راه اندازی کرده است.
انتهای پیام
نظرات