به گزارش ایسنا، در مراسم اختتامیه این مسابقه که با حضور علیرضا لگزائی، قائممقام مدیرعامل بانک ملت و جمعی از مدیران ارشد این بانک و همچنین سهرابی رییس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و تعدادی از اعضای هیات علمی این دانشگاه برگزار شد، سه تیم "دهه شصتیهای خلاق"، "بنچمارک" و" شریف مارکترز" به ترتیب مقامهای اول تا سوم را کسب و جایزه نقدی ۲۴، ۱۵ و ۹ میلیون تومانی خود را در قالب چک جام بانک ملت دریافت کردند.
علیرضا لگزائی در اختتامیه این مسابقه دانشجویی- تخصصی، با قدردانی از همکاری دانشگاه تهران به ویژه دانشکده مدیریت این دانشگاه، ارتباط بانک ملت و دانشگاه را ارتباطی عمیق و با سابقه توصیف کرد و از حمایت کامل مدیرعامل و هیاتمدیره این بانک از همکاری با واحدهای دانشگاهی خبر داد.
عضو هیاتمدیره بانک ملت مسابقه ایده ملت را تبلور ارتباط صنعت و دانشگاه دانست و آن را زمینهساز تحولات مثبت در آینده صنعت بانکداری و استفاده از ظرفیت نیروهای خلاق علمی و جوان برشمرد.
لگزائی همچنین با اعلام این مطلب که مسابقه ایده ملت قابل تسری به موضوعات دیگری از قبیل خدمات و تسهیلات اعتباری بانک و خدمات مبتنی بر فناوری بلاکچین نیز هست، خواستار ورود دانشجویان علاقهمند به این موضوعات در آینده نزدیک شد.
قائممقام مدیرعامل بانک ملت در این سخنرانی خود یاد و خاطره دانشجویان درگذشته در سانحه واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی را گرامی داشت و ابراز امیدواری کرد با توجه بیشتر مسئولان امر دیگر شاهد چنین حوادثی برای فرزندان این سرزمین نباشیم.
سهرابی، رییس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران هم طی سخنانی از ابتکار بانک ملت و مدیریت ارشد آن در برگزاری این مسابقه قدردانی و ارتباط دانشکده متبوع خود با بانک ملت را دارای سابقهای دیرینه ذکر کرد.
مسعود کیماسی مدیر کل بازاریابی بانک ملت و عضو هیات علمی دانشگاه تهران هم در سخنرانی آغازین این مراسم نتایج حاصله از مسابقه ایده ملت را شگفتانگیز توصیف کرد و افزود: در ابتدای طرح ایده مسابقه انتظار چنین استقبالی را نداشتیم اما در ادامه شاهد ارایه ایدههای جذاب، کاربردی و ارزشمندی از دانشجویان دانشگاههای مختلف سراسر کشور بودیم.
وی اضافه کرد: ۱۸۰ تیم ۳ نفره و در مجموع ۵۴۰ نفر دانشجو از سراسر کشور برای شرکت در مسابقه اعلام آمادگی کردند که نهایتا پس از برگزاری کارگاههای آموزشی، ۷۰ طرح تبلیغاتی به دبیرخانه مسابقه ارسال شد.
کیماسی ادامه داد: به دلیل رقابت فشرده و کیفیت بالای طرحها به جای ۱۰ طرح، ۱۳ طرح به مرحله نهایی راه یافت و تیم داوری متشکل از مدیران بانک ملت و اساتید دانشگاه تهران طی دو روز پس از ارزیابی ۱۳ تیم برتر، سه تیم اول تا سوم را معرفی کردند.
مسابقه ایده ملت مسابقهای دانشجویی برای تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغاتی بانک ملت بود که با هدف ایجاد یک پایگاه برای نوآوری باز از سوی بانک ملت و با همکاری دانشکده مدیریت دانشگاه تهران در بازه زمانی خرداد تا پایان شهریور ۹۷ برگزار شد.
بر این اساس، دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف در قالب تیمهای سه نفره به ارایه ایدههای خود در تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغاتی ۹ محصول و خدمت بانک ملت پرداختند.
مرتضی تبریزی، مدیر امور فناوری اطلاعات، هادی سپانلو، مدیر امور طرح و برنامه، علیرضا جلالی فراهانی، رییس مرکز تحقیقات و تحول استراتژیک بانک ملت و کیماسی، شاهحسینی و امین، اعضای هیاتعلمی دانشگاه تهران تیم داوری این مسابقه را تشکیل میدادند.
در مراسم اختتامیه مسابقه ایده ملت علاوه بر اهدای جایزه به سه تیم برتر، سایر تیمهای راه یافته به مرحله نهایی داوری هم جوایزی دریافت کردند.
انتهای رپورتاژ خبری
نظرات