• یکشنبه / ۲ دی ۱۳۹۷ / ۱۱:۴۸
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 97100200806
  • خبرنگار : 71506

صادق گودرزی:کار سختی برای کسب سهمیه المپیک داریم/ انتخابات کشتی سریع‌تر برگزار شود

صادق گودرزی:کار سختی برای کسب سهمیه المپیک داریم/ انتخابات کشتی سریع‌تر برگزار شود

دارنده مدال های نقره جهان و المپیک گفت: 20 ماه دیگر المپیک توکیو را پیش رو داریم و برای حضور موفق در این رقابت های مهم باید هرچه سریعتر کارها را پیش ببریم و برنامه ریزی بلند مدت داشته باشیم.

صادق گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد شرایط اولین اردوی تیم ملی اظهار کرد: خوشبختانه اکثر نفرات دعوت شده اعم از جوانان و با تجربه ها به اردو آمده اند و با توجه به این حجم حضور قهرمانان شاهد یکی از بهترین اردوها در سال های اخیر هستیم.

وی در مورد شرایط برخی کشتی گیران قدیمی برای مدال آوری دوباره در رقابتهای پیش رو خاطرنشان کرد: تصمیم با خود این قهرمانان است. اکثر آن ها همدوره های من بوده اند ولی این نفرات باید فشار تمرینات و شرایط خاص اردویی را تحمل کنند تا بتوانند مدال جهانی و المپیک را کسب کنند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد در مورد وضعیت کشتی پس از استعفای خادم و دوران فعلی این فدراسیون که با سرپرست اداره می‌شود، گفت: رسول خادم در مدت حضور خود منشأ کارهای مثبتی برای کشتی کشور بود که هیچ کس نمی‌تواند منکر زحمات شبانه روزی وی شود و به نظرم او یکی از مدیران تأثیرگذار ورزش ایران است. برای بررسی برنامه های یک مدیر باید کارنامه کلی او را دید. اینکه فقط صرفا نتیجه نگرفتن در رقابت های جهانی را ملاک ارزیابی قرار دهیم صحیح نیست. به هرحال کشتی در زمان خادم در تمامی رده های سنی و رشته ها قهرمان جهان شد و البته اشکالاتی نیز وجود داشته که باعث برخی نتایج در رقابت های جهانی مجارستان شد که باید آن ها رفع شود.

دارنده مدال نقره المپیک تصریح کرد: در حال حاضر فدراسیون با سرپرست اداره می شود که بنی تمیم در عرصه کشتی‌گیری، قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد و با دکتری مدیریت ورزش علاوه بر تجربه مدیریتی در ورزش خوزستان، حدود شش سال در کنار خادم تجربه کسب کرده و هم اکنون هم کارها را به شکل خوبی دنبال می کند اما با این حال با توجه به اینکه برای حضور موفق در رقابت های المپیک توکیو نیازمند برنامه ریزی بلندمدت هستیم لازم است هرچه زودتر مجمع انتخابات فدراسیون کشتی برگزار شود.
دارنده مدال نقره جهان در پایان گفت: برای این دوره از المپیک با توجه به کم شدن سهمیه ها در تمامی اوزان و حضور کشتی گیران مدعی در تمامی شش وزن کار سختی داریم و همه باید با تمام وجود تلاش کنیم تا کشتی ایران در المپیک 2020 توکیو نتیجه خوبی را کسب کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۷-۱۰-۰۲ ۱۲:۱۵

هر چی جلوتر بریم، برخی مغرضانِ کنار مانده که البته مصلحتاً و ظاهراً لباس منتقد رو پوشیدن و اون‌هایی که با رسول خادم بعنوان مربی در رده‌های پایه کار کردن و با حمایت‌های همون فدراسیون، تیم رو قهرمان جهان کردن و الان میگن در گذشته، اشکالات زیاد بود، متوجه خواهند شد که بود و نبود رسول خادم، چقدر فرق میکنه. شب، دراز است و زمین هم گِرد است ... کمی صبر کنید.