به گزارش سرویس بازار ایسنا، امین منانی، مدیرعامل شرکت اسنوا با اشاره به فعالیتهای کارشناسی انجام گرفته برای اجرای این طرح گفت: بر اساس برنامهریزیهای انجام شده، دلار ۸ هزار تومانی برای تولید محصولات لوازم خانگی حاضر در این طرح اختصاص یافت که مرحله نخست طرح نیز رو به پایان است.
وی سپس استقبال مردم از این طرح را خوب توصیف کرد و گفت: استقبال خوبی از این طرح از طرف مردم انجام شد، به گونهای که در ساعات ابتدایی روز نخست اجرای طرح، ظرفیت مهر ماه تمام و سایت ثبتنام با ترافیک سنگینی از سوی مراجعهکنندگان مواجه شد و حتی سایت به دلیل حجم تقاضای بالا با مشکل روبهرو شد.
منانی ادامه داد: محصولی که در این طرح با بیشترین استقبال از سوی مردم مواجه شد، ابتدا محصول ماشین لباسشویی و سپس یخچال فریزر بوده است.
مدیرعامل شرکت اسنوا همچنین درباره شاخص رضایت مشتری از محصولات این شرکت نیز گفت: معمولا این شاخص را به صورت مقایسهای بررسی میکنند و ما نسبت به دو برند مطرح جهانی در کشور به لحاظ تنوع، خدمات پس از فروش و طراحی بهروز در سطح جهانی هستیم و حتی در حوزه خدمات پس از فروش از برندهای مطرح در کشور جلوتر هستیم.
وی تصریحکرد: در شش دوره متوالی از نظر حقوق مصرفکنندگان در خدمات پس از فروش تندیس طلایی دریافت و در طرحهایی که به مشتریان ارائه کردیم به خصوص در آخرین طرح که "نسیم رضایت" (سرویس رایگان به مشتریانی که دوره گارانتی آنها به پایان رسیده است) بود با مشتریان تماس میگرفتیم و از میزان رضایت آنها اطلاع کسب میکردیم.
منانی با بیان اینکه در این طرح به مشتریانی که حتی ۱۰ سال پیش محصولات ما را خریداری کرده بودند، تماس گرفته و از وضعیت محصولات فروخته شده به مشتریان باخبر میشویم، گفت: بر این اساس در خصوص شاخص رضایت، محصولات اسنوا در وضعیت خوبی قرار دارد.
وی درباره خدمات پس از فروش محصولات اسنوا توضیح داد: پرسنل سازمان به صورت شبانهروزی به مشتریان خدمات ارائه میدهند و همچنین مرکز تماس نیز به صورت متمرکز کل کشور را پوشش میدهد و ۲۴ ساعته پاسخگو مشتریان است.
منانی ادامه داد: همچنین در یک سال گذشته سرعت انجام خدمات به همراه افزایش کیفیت را بالا بردیم و شاخصهایی برای تکنیسینها در نظر گرفتهایم که میزان توانایی آنها را مدام بسنجیم.
مدیرعامل شرکت اسنوا درباره منتقدان طرح پیشخرید محصولات لوازم خانگی اسنوا و همچنین نگرانی مردم در خصوص تامین محصولات پیشفروش شده، تصریح کرد: بخشی از این دغدغه مردم از عملکرد سازمانهایی که قبل از ما طرحهای پیشفروش را اجرا کردهاند، ناشی میشود؛ البته این دغدغه برای تمام تولیدات داخلی ایجاد شده است.
وی افزود: نمیتوان این دغدغه را به تمام محصولات و شرکتها تعمیم دهیم، قطعا تعهد تحویل کالا در این طرح را در درجه اول به طور جد پیگیر هستیم و برای اجرای آن به بهترین نحو برنامهریزی کردهایم.
منانی با بیان اینکه حجم بسیاری از محصولاتی که برای آبان ماه ثبتنام شده بود را در مهرماه تحویل دادهایم، گفت: برند اسنوا و گروه انتخاب ۳.۵ میلیون مشتری در سطح کشور دارد و برای اینکه در مرحله نخست خدشهای به اعتبار ما وارد نشود در انجام تعهداتمان جدی هستیم.
مدیرعامل شرکت اسنوا درباره کاهش نگرانی مردم از این طرح گفت: در این طرح بانک صادرات را به همراه داریم و این بانک ضمانت پرداخت اصل سرمایهگذاری را به عهده دارد.
انتهای پیام
نظرات